Piaggio Zip stjålet!
Fra : Lasse Rønlev

Dato : 04-04-04 19:29

Hej NG!

I nat skete det! Jeg har ellers for vane, at have min kæde på forhjulet, men
havde det altså ikke lige i nat. Den blev stjålet. SATANS! Så hvis i gider,
må i gerne holde udkig - Her er data:

Piaggio Zip - Gammel model, Indregistreret som EU (45) scooter.
Stjålet mellem kl. 02.00 og 10.00 d. 4. april 2004
Mørkelilla lakering - Mørkegrå skjolde i bunden.
Der står FANCY med store typer foran på den lige over lygten.
Skærmen over forhjulet er knækket.
Indregistreringsnr.: DZ 797

Kontakt mig på lasse@roenlev.dk eller 40 61 06 33 hvis du ser eller ved
noget.
På forhånd tak...
Lasse

Fra : Brian A.

Dato : 04-04-04 20:54

"Lasse Rønlev" <6x122859@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> Kontakt mig på lasse@roenlev.dk eller 40 61 06 33 hvis du ser eller ved
> noget.

Hvor bor du? Jeg vil ikke gøre et stort nummer ud af at huske beskrivelsen,
hvis du alligevel ikke bor i nærheden af Aalborg :)

Fra : Lasse Rønlev

Dato : 04-04-04 19:56

Heh! Ja seføli burde jeg jo ha skrevet det!
Jeg bor i Århus C, hvorfra den også blev stjålet!

Tak for omtanken ellers

Lasse