Fejlbeskivelse ved syn
Fra : Ole Frederiksen

Dato : 04-04-04 17:44

Jeg skal til at syne min forældres gamle Golf GTD. Da de ikke har haft den i
2 år, så er det første gang de skal syne den, så jeg var lige inde på bilsyn
og se hvad deb vejlede sidste gang. Den blev betinget godkendt bed bl.a.
følgende bemærkning "05 Energisystem, alarm mangler"

Hvad er det for et energisystem der skal have en alarm?

M.v.h. Ole Frederiksen

Fra : HC

Dato : 04-04-04 20:49

> [...]
> følgende bemærkning "05 Energisystem, alarm mangler"
>
> Hvad er det for et energisystem der skal have en alarm?

"05" er er bremserne, jeg gætter på at den mangler kontrol for lav
bremsevæskestand eller manglende vackum.

Mvh Hans

Fra : Ole Frederiksen

Dato : 05-04-04 19:26

"HC" <h@ns.dk> wrote in message

> "05" er er bremserne, jeg gætter på at den mangler kontrol for lav
> bremsevæskestand eller manglende vackum.

Oh....Jo, jeg så godt, at der manglede niveaumåler i bremsevæsken. En typisk
fejl på tysk import.

Tak for hjælpen.

Hilsen Ole Frederiksen