tun / reservedele til habana??
Fra : D19SakaPOPPE

Dato : 04-04-04 16:35

jeg har mistet ale mine links i et hd crash, derfor mangler jeg alle mine
links til tun og reservede til min habana
er der nogle der vil dele med mig???

--
Dennis
Randers

Fra : RpR

Dato : 04-04-04 17:34

> jeg har mistet ale mine links i et hd crash, derfor mangler jeg alle mine
> links til tun og reservede til min habana
> er der nogle der vil dele med mig???

www.aprilia.dk burde ha' links til samtlige forhandlere i DK.
Ellers så har www.nielsencykler.dk svjh. et rimeligt stort online katalog
over reservedele til Aprilia.
www.easyparts.nl er i mange tilfælde noget billigere end i DK, så skal du
have mange dele hjem, så er det her du handler.

Tunstumper kan købes 117 steder, og i stedet for at bøvle med at skrive dem
alle ned, så se i bunden af mit forum på http://forum.mopedgallery.dk , der
er en del bannere til de mest populære forhandlere.

--

- RpR
MopedGallery - More addictive than heroine