TV In og OUT
Fra : SB

Dato : 04-04-04 13:42

Hej

Jeg har et problem, nemlig at jeg ikke kan få noget signal ind eller ud på
mit grafikkort. Jeg har prøvet at hente forskellige driver på nettet uden
virkning.

Jeg får ingen mulighed for at registrere flere skærme eller vise TV, inde
under egenskaber for mit grafikkort.

Det er et MSI G4 TE4800-VTD8X kort.

Jeg går ud fra at så længe jeg ikke kan aktiver ind og udgange under
egenskaber, vil det jo nok ikke virke.

Kan det være en fejl på kortet? Eller skyldes hele problemet en software
fejl? Dengang jeg installerede driverne, fik jeg en advarsel om at den ikke
var kompatibel med XP, men jeg fortsatte installationen alligevel.

Med venlig hilsen

SB