OT. Ældre damer og bilkørsel
Fra : Folmer Rasmussen

Dato : 04-04-04 10:33

Denne her har jeg tyvstjålet ovre i dk.vittigheder.

En betjent holdt i siden af motorvejen og ventede på at fange
fartbøller, da han ser en bil der snegler sig af sted med 45 km/t.

Han tænker ved sig selv, "Denne bilist er næsten lige så farlig som én
der
kører for stærkt!" Så han tænder blinkene og vinker bilisten ind til
siden.

Da han går hen mod bilen, bemærker han at der sidder 5 gamle damer i
den: 2 på forsæderne og 3 bag i, med opspilede øjne og hvide som
spøgelser.

Den forvirrede fører af bilen sagde til betjenten, "Jeg forstår ikke
helt?
Jeg kørte præcis det jeg måtte! Hvad er der galt med det?"

"Frue", svarer betjenten, "De kørte ikke for stærkt, men de bør vide
at det
også kan være farligt for andre bilister når De kører for langsomt."

"Kører for langsomt? Jamen betjent, jeg kørte præcis det jeg måtte? 45
kilometer i timen!", svarede den gamle dame lidt stolt.

Betjenten, der havde svært ved at lade være med at grine, forklarede
hende,
at "45" var nummeret på motorvejen, ikke fartgrænsen. Den lidt
forlegne dame
kunne heller ikke lade være med at grine, og takkede betjenten for
oplysningen.

"Men før De kører, frue, bliver jeg nød til at spørge - Er alle her i
bilen
OK? Disse damer virker noget rystede og har slet ikke sagt et pip på
noget
tidspunkt," spurgte betjenten bekymret.

"Nåh - de har det godt igen om et par minutter. Vi kommer lige fra
hovedvej 210.

Venlig hilsen
Folmer

Fra : Fam. Olsen

Dato : 04-04-04 11:10

He he, den må man kunne bruge til at tale sig fra en fartbøde :)

MVH Niels
Alfa forever

Fra : Brian Fisker [8900]

Dato : 04-04-04 11:46

<snip>

Der er vist tale om en "Bedstemor med slag i" :D

\Mandal