Peugeot speedfight2LCE krumtaplejer
Fra : Tomahawk

Dato : 04-04-04 07:54

Hej NG !

Er der en eller anden venlig sjæl, der vil oplyse mig str. på krumtaplejerne
til peugeot speedfight 2 LCE ?
Jeg har en idé om at det er 6204 ( d=20 D=47 B= 14 ) lejer der skal bruges.
Jeg har også et andet nr. der siger 447205A. Det eneste jeg ved med
sikkerhed er at akselhullets diameter er 20 mm. Håber nogen kan hjælpe.
På forhånd tak

MVH

C. Christoffersen

Fra : Hekto

Dato : 04-04-04 11:10

In article <406fb0b7$0$206$edfadb0f@dread11.news.tele.dk>,
carsten.christoffersen@privat.dk says...
> [...]
> Jeg har også et andet nr. der siger 447205A. Det eneste jeg ved med
> sikkerhed er at akselhullets diameter er 20 mm. Håber nogen kan hjælpe.

Jeg kender ikke dimensionen; men don't use normale lejer!
Det skal minimum være C3 der har ekstra spillerum.

Du kan med fordel købe nogen der er beregnet til det.

--
/Hekto

Ducati 600SL Pantah - Suzuki LS650
http://www.dkfritidmotorcykel.dk/hekto www.hekto.dk

Ordinary-tupperware-standard-deadlyboring-multi-piston-japanese
semi-rockets ... no thanks!