jokeren - kvinde din
Fra : Ralph

Dato : 03-04-04 23:06

Hvad er det der er gået galt? Det er HAM der var utro, hvad har HUN gjort
siden hun er en møgluder?

--
venligst
Ralph

Fra : ChristianTC

Dato : 03-04-04 23:48

"Ralph" <rwr@post6.tele.dk> wrote in message
> Hvad er det der er gået galt? Det er HAM der var utro, hvad har HUN gjort
> [...]

Endnu et eksempel fra rappens forskruede verden hvor tykke svedige mænd i
hvide "gangstar" gummisko og store guldkæder er omgivet af hundredvis af
smukke piger, som i deres verden forguder dem Hmm eller måske et forsøg
fra Jokeren for at komme til at lyde som en hård banan. Han kan finde ud af
at sige "møgluder". Bravo!!

MVH
Christian

PS jeg siger ikke at alt rap er dårligt. Bare det meste af det.

Fra : Pipeline

Dato : 04-04-04 00:24

"ChristianTC" <jegerendaaseslime@yahoo.com> skrev i en meddelelse
Han kan finde ud af
> at sige "møgluder". Bravo!!

Ja, og manden har modtaget en pris for sin lyrik?! Tsk, tsk, tsk.

> PS jeg siger ikke at alt rap er dårligt. Bare det meste af det.

Enig. God dansk rap er lig med MC Einar. Ingen over, ingen ved siden af.

MVH
Pipeline

Fra : Peter B. Juul

Dato : 04-04-04 13:58

"Pipeline" <ng2XXXXXX@odeu.dk> writes:

> Enig. God dansk rap er lig med MC Einar. Ingen over, ingen ved siden af.

Skrid!

Havnen er hulens godt. Det gav mig håbet tilbage.

--
Peter B. Juul, o.-.o "Could it possibly get uglier? I used to be a
The RockBear. ((^)) highly respected Watcher and now I'm a wounded

Fra : Martin Helbo

Dato : 04-04-04 17:34

"Peter B. Juul" <p4@enzym.rnd.remove.this.part.uni-c.dk> skrev i en
meddelelse news:m265cf3npa.fsf@enzym.rnd.uni-c.dk...

> Havnen er hulens godt. Det gav mig håbet tilbage.

Bare en skam at den er taget fra en amerikansk rapper!

--
Martin Helbo
www.thedude.dk

Fra : Ukendt

Dato : 04-04-04 21:54

Martin Helbo wrote:

> "Peter B. Juul" <p4@enzym.rnd.remove.this.part.uni-c.dk> skrev i en
> meddelelse news:m265cf3npa.fsf@enzym.rnd.uni-c.dk...

> Bare en skam at den er taget fra en amerikansk rapper!

Ahr, det er noget upræcist udtrykt. Musikken i "Havnen" er en (fuldt
krediteret) genindspilning af en DJ Quik-produktion med flere ændringer
- fx ændret trommespor. Tekst og rap er af Jokeren, og er meget
forskellig fra Amirs på originalen.

--
mvh.
Karsten Strandgaard Jørgensen

Fra : Christian

Dato : 07-04-04 16:34

"Peter B. Juul" <p4@enzym.rnd.remove.this.part.uni-c.dk> wrote in message

> Skrid!
>
> Havnen er hulens godt. Det gav mig håbet tilbage.

I mine ører er lyrikken til "Havnen" i store dele rimelig primitiv og
intetsigende. Tror kun den blev et hit pga. dens catchy omkvæd

Christian

Fra : @

Dato : 04-04-04 21:17

"Pipeline" <ng2XXXXXX@odeu.dk> skrev i en meddelelse

> "ChristianTC" <jegerendaaseslime@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> Han kan finde ud af
>

> Ja, og manden har modtaget en pris for sin lyrik?! Tsk, tsk, tsk.

Ja, det siger alt om den manglende kvalitet i hiphop/rap "musik"!

Fra : Mikkel Eide Eriksen

Dato : 05-04-04 01:05

On 2004-04-04 22:17:10 +0200, <@> said:

> "Pipeline" <ng2XXXXXX@odeu.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, det siger alt om den manglende kvalitet i hiphop/rap "musik"!

Årh lad vær. Der er for meget brok over hvad der ikke er musik i den her
gruppe. Hvis du ikke kan lide jokeren så ignorer tråden.

Jeg svarer fx ikke på dansk-top trådene af samme grund. Det skaber en meget
mere behagelig stemning hvis folk kommer med rigtig kritik istedet for
sånoet "det her er ikke musik!"

mvh
Mikkel Eide Eriksen

Fra : Peter B. Juul

Dato : 05-04-04 03:21

<@> writes:

> Ja, det siger alt om den manglende kvalitet i hiphop/rap "musik"!

Nemlig!

Lad os få noget mere "Du er her og du er ej".

--
Peter B. Juul, o.-.o "Og hvis man vælter en planet
The RockBear. ((^)) alligevel, så smelter den."

Fra : Ukendt

Dato : 04-04-04 01:08

ChristianTC wrote:

> PS jeg siger ikke at alt rap er dårligt. Bare det meste af det.

Sturgeon's Law: "90% of everything is crud".

Fra : Ukendt

Dato : 04-04-04 00:49

Ralph wrote:

> Hvad er det der er gået galt? Det er HAM der var utro, hvad har HUN gjort
> siden hun er en møgluder?

Gået fra ham. Han er vred. Sangen er om hans vrede.

- Men fordi den er på dansk rammer den lige mellem øjnene hos danskere.
Ingen ville drømme om at brokke sig over Eamon-sangen "Fuck It (I Don't
Want You Back)", selvom indholdet er stort set det samme.

Fra : Thomas

Dato : 04-04-04 01:45

> Hvad er det der er gået galt? Det er HAM der var utro, hvad har HUN gjort
> [...]

Tja... Som Karsten siger, så er hun gået fra ham... Jokeren føler vel en
del vrede
over det. Og derfor skal hun lige 'dis'es' i sangen... Om det er fair eller
ej ved vel
kun de to... Der er jo ingen af os der ved hvad der er sket mellem dem
eller ej.
Og det kommer vel heller ikke os ved... Fortolk teksten som du vil, og dan
dit
eget indtryk af hvad historien bag er...

..Thomas