Hvem kan lide og blive bundet og kildet
Fra : mcsj

Dato : 03-04-04 22:10

hej Alle sammen

Hvem kan lide og blive bundet og kildet
Skriv jeres mening

http://www.kandu.dk/

Fra : arc@na

Dato : 04-04-04 05:00

"mcsj" <mcsj.news@kandu.dk> wrote in news:406f2876$0$161
$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk:

> Hvem kan lide og blive bundet og kildet

Jeg vil da godt kilde dig lidt med mit kinesiske tohånds-sværd.

Men regn ikke med nogen seksuel håndtering.

--
A scar nobly got, or a noble scar, is a good livery of honour;
so belike is that. - William Shakespeare

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 04-04-04 09:26

"mcsj" <mcsj.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> hej Alle sammen

Hej mcsj

> Hvem kan lide og blive bundet og kildet

Nu er det her jo ikke nogen kontaktannoncebrevkasse, så hvorfor spørger du
på den måde?

> Skriv jeres mening

Hvad med om du startede. Hvad er din mening om dette? Hvorfor synes du det
er fedt? Eller synes du det er ulækkert? Hvad skal man gøre for at det
bliver godt? Har du nogle gode råd til nybegyndere? Andet du kan bidrage
med? Konkrete spørgsmål?

Det er altså nemmere at forholde sig til et indlæg hvis det indeholder noget
man kan forholde sig til frem for blot: "Leverpostej?"

Lars

Fra : mcsj

Dato : 04-04-04 09:56

"Lars Wagner Hansen" skrev d. 04-04-04 09:26 dette indlæg :

> [...]
noget
> man kan forholde sig til frem for blot: "Leverpostej?"

Jo det kan jeg da lars
Jeg mener selv at man behøver ik at binde en for at kilde ham,
Hvad mener du selv

http://www.kandu.dk/

Fra : Samsara

Dato : 04-04-04 17:23

"mcsj" <mcsj.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse news:406fcdb8$0$176

> Jo det kan jeg da lars
> Jeg mener selv at man behøver ik at binde en for at kilde ham,
> Hvad mener du selv

> http://www.kandu.dk/

Hvis det skal lykkes nogen at kilde mig, vil det være en rigtig
god idé først at binde mig - jeg er nemlig MEGET kilden og
kan være svær at fange i den situation !

Venligst
Samsara

Fra : Lars Wagner Hansen

Dato : 04-04-04 22:11

"mcsj" <mcsj.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
<Snip>
> Jo det kan jeg da lars
> Jeg mener selv at man behøver ik at binde en for at kilde ham,
> Hvad mener du selv

Ikk' en skid. Jeg er ikke kilden, min kone hader at blive kildet, så det
foregår ikke her i huset.

Lars

Fra : Alzklaz

Dato : 04-04-04 22:36

"Lars Wagner Hansen" <l-hansen@REMOVEpost4.tele.dk> wrote in message

> Det er altså nemmere at forholde sig til et indlæg hvis det indeholder
noget
> man kan forholde sig til frem for blot: "Leverpostej?"

Er ge mam ???

Fra : Johan

Dato : 05-04-04 19:36

"Alzklaz" <na@nospam.com> wrote in message
> "Lars Wagner Hansen" <l-hansen@REMOVEpost4.tele.dk> wrote in message

> noget
>
> Er ge mam ???

MAAM?!!

Fra : Jane

Dato : 04-04-04 10:29

On Sat, 03 Apr 2004 21:10:26 GMT, "mcsj" <mcsj.news@kandu.dk> wrote:

>hej Alle sammen
>
>Hvem kan lide og blive bundet og kildet
>Skriv jeres mening

Jeg synes at blive kildet er både ubehageligt og sjovt på samme tid.
Jeg hadede når min storebror lagde sig ovenpå mig og kildede mig, men
jeg kan jo heller ikke lade være med at grine. Måske har det også lidt
med situationen at gøre fx "at nu skal jeg kildes" og hvor opmærksom
og følsom man er på kroppen. For til daglig er jeg overhovedet ikke
kilden, men jeg er så heller ikke så opmærksom på kroppens følesans.

Med venlig hilsen
Jane

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 04-04-04 22:08

mcsj wrote:

Hej

> Hvem kan lide og blive bundet og kildet
> Skriv jeres mening

Jeg hader det.

Mark
I'm sick of the jive
You talk verbal insecticide

Fra : MB

Dato : 05-04-04 16:24

> Hvem kan lide og blive bundet og kildet
> Skriv jeres mening

> http://www.kandu.dk/

Øh jeg hadr at blive kildet - dette bringer mig så til de næste spørgsmål -
hvad har det med seksualitet at gøre ?!? For jeg har ikk hørt om nogen der
finder det frækt eller tænder på det ?

M;

Fra : Henning

Dato : 05-04-04 17:02

MB wrote:

> Øh jeg hadr at blive kildet - dette bringer mig så til de næste
> spørgsmål - hvad har det med seksualitet at gøre ?!? For jeg har ikk
> hørt om nogen der finder det frækt eller tænder på det ?

Ikke desto mindre findes der masser af porno, der omhandler
dette se i bdsm gruppern eller søg i billedsøgning på google
på tickling

MVH
Henning

Fra : Johan

Dato : 05-04-04 19:27

"MB" <hardwoman18@hotmailFJERN.com> wrote in message

> Øh jeg hadr at blive kildet - dette bringer mig så til de næste
spørgsmål -
> hvad har det med seksualitet at gøre ?!? For jeg har ikk hørt om nogen der
> finder det frækt eller tænder på det ?

Hmm - men har du nogensinde prøvet at blive bundet og kildet... Det kunne jo
være at det var noget for dig Det er vel værd at afprøve.

Mmvh Johan

Fra : MB

Dato : 05-04-04 19:36

Johan wrote

> Hmm - men har du nogensinde prøvet at blive bundet og kildet... Det kunne
jo
> være at det var noget for dig Det er vel værd at afprøve.
>
> Mmvh Johan

Tror jeg næppe, men ville da gerne høre om dine erfaringer ?

M;

Fra : Johan

Dato : 05-04-04 19:41

"MB" <hardwoman18@hotmailFJERN.com> wrote in message
> Johan wrote

> jo

> Tror jeg næppe, men ville da gerne høre om dine erfaringer ?

Nu skal du høre: Jeg kender en pige, som godt kan lide at blive bundet. Hun
er ikke specielt kilden, men jeg er sikker på, at man kan drive hende til
vanvid hvis man binder hende, og så bare _taler_ om at kilde hende. Det må
jeg foreslå hende at få afprøvet.
Jeg skriver igen, bå bå bå, skal vi sige onsdag; så ved jeg mere.

Fra : mcsj

Dato : 10-04-04 11:56

"Johan" skrev d. 05-04-04 19:41 dette indlæg :

> [...]
Det må
> jeg foreslå hende at få afprøvet.
> Jeg skriver igen, bå bå bå, skal vi sige onsdag; så ved jeg mere.

Det vil jeg da se frem til at høre om.
kildning@sol.dk

http://www.kandu.dk/

Fra : Johan

Dato : 16-04-04 00:05

"Johan" <dsl130739@vip.cybercity.SLETTESdk> wrote in message

> [...]
> jeg foreslå hende at få afprøvet.
> Jeg skriver igen, bå bå bå, skal vi sige onsdag; så ved jeg mere.

Det var ikke noget hit. For det første var hun ikke med på ideen, så jeg
måtte lægge maveskind til.
Jeg blev taget tilbage i minderne om Brændkjærskolens skolegård, hvor en
fed, fregnet dreng, som var et par år ældre end jeg (Lasse hed han vist),
yndede at fange mig, sætte sig på mig, og kilde mig indtil det havde ringet
ind til time... Jeg hadede det! At jeg ikke kunne lade være med at reagere,
og at det kun var fordi jeg reagerede, at han blev ved. Jeg hadede det også
fordi mine klassekammerater ville være lige så sjove at kilde, men det gik
ud over mig, fordi jeg var en lille, spinkel svækling, som ikke kunne løbe
så hurtigt som de andre, og som ikke kunne sno mig fri.
Nu var det så en, som jeg holdt af, som kildede mig. Ikke en fed, fregnet
fyr, men en smuk blondine med store bryster... Alligevel svandt min erektion
ind, og viste sig ikke igen, før hun opgav legen. Men hun kunne andre lege,
som fik det til at blive en god aften alligevel.

Fra : Steen

Dato : 06-04-04 12:40

Jeg vil da så sige at min kærste blive godt opstemt af en rulle/kilde tur,
så skal der være skæg, så virker humøret lidt mat, bruger jeg da den store
kilde tur til at sætte fut sagerne.

Det giver samtidigt lidt varme ;)

Steen

Fra : Lasse Madsen

Dato : 07-04-04 21:17

>Hvem kan lide og blive bundet og kildet

Bunden ? - jeg ville nødigt bindes med en lasso eller lænkes i anker kæder
så - klart nej tak ...
kildet ? - tjae .... det er sjov i to sekunder men så bliver det sgu
hurtigt for trivielt ... så klart nej tak ...

/l.m.