Air Force One, igen igen og igen..
Fra : Peter L

Dato : 03-04-04 21:30

Er jeg den eneste der er træt af Air Force One?
De forskellige tv-kanaler har vel efterhånden vist
den 2-3 gange om måneden, som de plejer, lige siden
den kom på video...
Og om den nu ikke kører på både 3+ og Sverige 4
på samme tid, det er vist min lykkedag!

Så hvis der er nogen tv-folk herinde, brænd venligst
Air Force One rullen og gør os (eller ihvertfald mig) en tjeneste!

/Peter Lind

Fra : @

Dato : 04-04-04 14:59

"Peter L" <peter.l@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Så hvis der er nogen tv-folk herinde, brænd venligst
> Air Force One rullen og gør os (eller ihvertfald mig) en tjeneste!

Det er ellers en fremragende actionfilm!

Fra : ML-78

Dato : 04-04-04 14:59

@ skrev:

> Det er ellers en fremragende actionfilm!

Er det ikke dig, der plejer at påstå at du befinder dig på "et højere
trin på stigen" end os andre?

ML-78

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 04-04-04 15:16

On Sun, 4 Apr 2004 15:58:56 +0200, "ML-78"
<dsl79866@NOSPAMvip.cybercity.dk> wrote:

>Er det ikke dig, der plejer at påstå at du befinder dig på "et højere
>trin på stigen" end os andre?

Hold nu op. Det er en ganske glimrende film.

Mvh
Niels Søndergaard

Fra : David Rasmussen

Dato : 04-04-04 15:31

Niels Søndergaard wrote:

> Hold nu op. Det er en ganske glimrende film.

Nej, det er det altså ikke :)

Men det er til gengæld en film der har en af verdens sjoveste replikker.
Præsidenten (Harrison Ford) siger på et tidspunkt i en tale noget i stil
med at "USA vil aldrig mere lade egne interesser stå i vejen for at gøre
det moralsk rigtige". Det grinte vi meget af den sommer.

/David

Fra : Peter Knutsen

Dato : 04-04-04 15:59

David Rasmussen wrote:
> [...]
> med at "USA vil aldrig mere lade egne interesser stå i vejen for at gøre
> det moralsk rigtige". Det grinte vi meget af den sommer.

Den fra slutningen af "Sneakers" er nu sjovere.

--
Peter Knutsen

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 04-04-04 16:09

On Sun, 04 Apr 2004 16:30:45 +0200, David Rasmussen
<david.rasmussen@gmx.net> wrote:

>Nej, det er det altså ikke :)

Get off my plane, spoilsport!

Mvh
Niels Søndergaard

Fra : ML-78

Dato : 04-04-04 16:20

Niels Søndergaard skrev:

> Hold nu op. Det er en ganske glimrende film.

Den befinder sig i den kategori, der får mig til at tænke "livet er for
kort til amerikanske film".

ML-78

Fra : J

Dato : 04-04-04 18:03

"Niels Søndergaard" <ns@post.cybercitypunktumdk> skrev i en meddelelse

> Hold nu op. Det er en ganske glimrende film.
>
> Mvh
> Niels Søndergaard

Den er virkelig underholdende, det medgiver jeg gerne, men hvor er det dog
langt ude at en flok terrorister kan dræbe et TV-hold, overtage deres
identiteter, fylde taskerne op med skydevåben og så ellers vandre direkte
ombord i verdens vigtigste fly stort set uden identitets- eller bagagetjek!

Jonas

Fra : Silver

Dato : 04-04-04 21:29

> [...]
> identiteter, fylde taskerne op med skydevåben og så ellers vandre direkte
> ombord i verdens vigtigste fly stort set uden identitets- eller

Hehe...forstil dig så den var lavet EFTER den 11 sept. 2001 ;D

Silver.

Fra : Jensen

Dato : 08-04-04 12:54

On Sun, 04 Apr 2004 16:16:26 +0200, Niels Søndergaard
<ns@post.cybercitypunktumdk> wrote:

>On S
>
>Hold nu op. Det er en ganske glimrende film.

Her skuffer du nu også mig.

Air Force One er den største Cliche film jeg har set.

Fra : J

Dato : 11-04-04 18:43

"Jensen" <marstin@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Her skuffer du nu også mig.
>
> Air Force One er den største Cliche film jeg har set.

Vil det sige at du aldrig har set "Con Air"?

Jonas

Fra : Jacob Andersen

Dato : 13-04-04 19:39

"J" <albuerum@hotmailminusspam.com> wrote in message

> "Jensen" <marstin@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Vil det sige at du aldrig har set "Con Air"?

I Con Air er Steve Buschemi med, så kan den aldrig være dårlig. Dog har han
aldrig været så tough som han var i Things To Do In Denver When You're Dead.

/Jacob

--
"You think he didn't know the 8 points and how to end a life with a super
quickness?"

Fra : @

Dato : 04-04-04 21:08

"ML-78" <dsl79866@NOSPAMvip.cybercity.dk> skrev i en meddelelse

> Er det ikke dig, der plejer at påstå at du befinder dig på "et højere
> trin på stigen" end os andre?

Jeg befinder mig mere end ét trin højere oppe på stigen, end dig!

Fra : Silver

Dato : 04-04-04 21:28

> Jeg befinder mig mere end ét trin højere oppe på stigen, end dig!

Regressions-stigen?.....højst sansynligt... ;)

Silver.

Fra : Jesper

Dato : 04-04-04 17:58

Peter L <peter.l@mail.dk> wrote:

> [...]
>
> Så hvis der er nogen tv-folk herinde, brænd venligst
> Air Force One rullen og gør os (eller ihvertfald mig) en tjeneste!

Fortræffelig film og Harrison Ford er glimrende som præsident, jeg er
ikke træt af dem. Der er normalt et stort udbud af film Lørdag aften, så
vælg en anden film at se hvis ikke du ka' li' Air Force One.
global village idiots. - Paul Ginsparg.