Falck i Europe
Fra : Jesper Nielsen

Dato : 03-04-04 20:33

Hvad kan Falck gøre i Europa på en helligdag hvis bilen går i stykker?

Jesper

Fra : alexbo

Dato : 03-04-04 20:45

"Jesper Nielsen" skrev

> Hvad kan Falck gøre i Europa på en helligdag hvis bilen går i stykker?

Tja, hvis den er kørt ind i et vejtræ, kan de nok ikke gøre noget, hvis den
er punkteret skifter de sikkert hjulet.
Hvis de kan få den til at køre gør de det, hvis ikke finder de en der kan,
før eller senere.

Nu er Europa stort, og en bil i stykker mange ting.
Var det helt umuligt at spørge mere præcist.

mvh
Alex Christensen

Fra : Jesper Nielsen

Dato : 03-04-04 21:05

"alexbo" <alexbo@post.cybercity.dk> wrote in message

> [...]
> før eller senere.
>
> Nu er Europa stort, og en bil i stykker mange ting.
> Var det helt umuligt at spørge mere præcist.

Vi skal gennem flere lande, og det er jo påske.

Hvis bilen SKAL på værksted, så må vi pænt vente til hverdag?

Jesper

Fra : Holten

Dato : 03-04-04 21:43

"Jesper Nielsen" <jesniel@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

> "alexbo" <alexbo@post.cybercity.dk> wrote in message

> den

> Vi skal gennem flere lande, og det er jo påske.
>
> Hvis bilen SKAL på værksted, så må vi pænt vente til hverdag?

JEP

MVH

Holten

Fra : alexbo

Dato : 03-04-04 21:46

"Jesper Nielsen" > skrev

> Hvis bilen SKAL på værksted, så må vi pænt vente til hverdag?

Det komme da an på om der er et åbent værksted i nærheden.
Og om "Falckmanden" kender det.

Torsdag er kun helligdag i DK, lørdag er ikke helligdag.
Muslimer og mange andre er fuldstændig ligeglade med påske.
Der findes bilmærker med 24t. service
Spørgsmålet er umuligt at besvare bare nogenlunde fornuftigt.

mvh
Alex Christensen

Fra : Ukendt

Dato : 03-04-04 21:53

> Torsdag er kun helligdag i DK, lørdag er ikke helligdag.
> Muslimer og mange andre er fuldstændig ligeglade med påske.
> Der findes bilmærker med 24t. service
> Spørgsmålet er umuligt at besvare bare nogenlunde fornuftigt.

Har man penge nok så er ALLE døre åbne

--
Tom

Unofficial FORD site Denmark
http://members.tripod.com/FORD_DK

Fra : Hans Kjaergaard

Dato : 04-04-04 00:36

-----klip----------

>Vi skal gennem flere lande, og det er jo påske.
Hvilke lande ?

>Hvis bilen SKAL på værksted, så må vi pænt vente til hverdag?
Ja, du er afh. af om værkstedet er åbent (vil åbne bare for dig).
Og ved Falcks europahjælp kommer du kun til det nærmeste
brugbare/anvendelige/aut. værksted. Så man er meget afh. af de lokale
forhold/kotymer/traditioner/helligdage.
Og tro mig man kan blive udsat for de mest fantastiske "venteårsager".

Der er jo også FDM's gule hæfte, men det ændre på tingene.
Du har også det røde kort hvis du har kaskoforsikring, men igen, det
ændre ikke på noget.

Og en lille krølle. hvis der er kasko (Det røde kort) skal du bruge
SOSint. til at skaffe dig til værkstedet, uanset om du har Falck /
FDM. Begge (Falck/FDM) spørger om du har kasko forsikring, og er det
tilfældet siger de at du skal ringe til SOSint.

/Hans

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 04-04-04 08:58

On Sun, 04 Apr 2004 01:35:50 +0200, Hans Kjaergaard
<hans.k2teknik@post5.tele.dk> wrote:

> [...]
>Og ved Falcks europahjælp kommer du kun til det nærmeste
>brugbare/anvendelige/aut. værksted. Så man er meget afh. af de lokale

Dét afhænger da af ret mange ting. Eksempelvis blev min søn fragtet
hjem, da bilen om natten gav op 25 km før færgen (Rødby). Og min
kammerat fik en anden bil, da Vectra'en smed remmen i Frankrig.

/Mogens