Pris på nummerplade til scooter 45?
Fra : Erik Pedersen

Dato : 03-04-04 15:25

Hej!

Er der nogen der lige ved præcis hvad det koster at få en scooter 45 på
gaden?

Det drejer sig om en scooter der har stået uden plader i nogle år. Der er
indreg. attest med på den. Er det bare at køre på politigården med attesten
eller skal scooteren synes?

På forhånd tak for hjælpen,
Venlig Hilsen

Erik M. Pedersen

Fra : Brian A.

Dato : 03-04-04 17:42

"Erik Pedersen" <emp2424@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Det drejer sig om en scooter der har stået uden plader i nogle år. Der er
> indreg. attest med på den. Er det bare at køre på politigården med

Du skal så vidt jeg husker det, først have forsikring... men synes skal den
ikke. Prisen for ny plader er vist nok knap 900,-

Fra : mikkel paulsen

Dato : 05-04-04 01:07

"Brian A." <Ask-for-it@This-is-invalid.com> wrote in message news:<406edb3f$0$18676$ba624c82@nntp05.dk.telia.net>...
> [...]
>
> Du skal så vidt jeg husker det, først have forsikring... men synes skal den
> ikke. Prisen for ny plader er vist nok knap 900,-

jeg gav 599 for pladen i hjørring og 639 for forsikring

Fra : RockMozart - Odense

Dato : 07-04-04 07:53

> Er der nogen der lige ved præcis hvad det koster at få en scooter 45 på
> gaden?

Hej Erik.

590 for en indregistreing, og 801 for forsikring ved alm. brand i Odense.

Fik min Typhoon indregistreret i Fredags, så prisen burde være rimelig
aktuel

- Per, Odense