Andet multimedie
bentjuul 3670
Konvertere til WMF
Fra : Finn

Dato : 27-04-01 20:07

Er det muligt at konvetere en TIFF-fil til WMF format?

--
Best Regards
Finn

Remove "x" for reply

Fra : Madsen

Dato : 27-04-01 20:15

"Finn" <f.ix@iname.com> skrev:

> Er det muligt at konvetere en TIFF-fil til WMF format?

Såvidt jeg ved så er WMF vel er format til at beskrive vektor-
grafik, hvorimod TIFF er et bitmap-format, eller?
Jeg sidder lige og prøver med CorelDraw 7.0. Det kan f.eks
sagtens åbne et TIFF-billede og så gemme det som WMF,
men jeg vil mene at lidt af ideen med WMF-formatet smutter,
men det er måske lige meget? Adobe Illustrator kan forøvrigt
også.

--
Mvh. Madsen
(Remove »who« in email)

Fra : Finn

Dato : 27-04-01 20:23

> [...]
> men jeg vil mene at lidt af ideen med WMF-formatet smutter,
> men det er måske lige meget? Adobe Illustrator kan forøvrigt

Hold da fast det var hurtigt
Ja ideen er er ligemeget for det er noget som skal ind i et andet program
som kun kan tage WMF formatet.

Jeg er ikke ejer af nogen af de programmer du nævner. Kender du eller andre
evt. et freeware eller shareware som kan gøre det?

Hilsen Finn

Fra : Madsen

Dato : 27-04-01 20:27

"Finn" <f.ix@iname.com> skrev:

> Jeg er ikke ejer af nogen af de programmer du nævner. Kender du eller andre
> evt. et freeware eller shareware som kan gøre det?

Umiddelbart kender jeg ikke til et program der kan, men det findes
garanteret. Du er velkommen til at sende filen til mig hvis du står
med et konverteringsproblem lige pt.

--
Mvh. Madsen
(Remove »who« in email)

Fra : notme

Dato : 27-04-01 20:30

> [...]
andre
> evt. et freeware eller shareware som kan gøre det?

Paint Shop Pro 7 kan osse. Testversion kan downloades hos www.prosoft.dk

mvh
ha

Fra : Peter Loumann

Dato : 27-04-01 21:10

On Fri, 27 Apr 2001 21:22:59 +0200, "Finn" <f.ix@iname.com> wrote:

>Jeg er ikke ejer af nogen af de programmer du nævner. Kender du eller andre
>evt. et freeware eller shareware som kan gøre det?

Jep. Surprise! Det gratis IrfanView
http://stud1.tuwien.ac.at/~e9227474/english.htm
kan, og så vidt jeg kan se aldeles perfekt. Utroligt, hvad den lille
sag kan!

--
hilsen pelo
http://home1.stofanet.dk/pelo/

Fra : Finn

Dato : 28-04-01 09:15

> Jep. Surprise! Det gratis IrfanView
> http://stud1.tuwien.ac.at/~e9227474/english.htm
> kan, og så vidt jeg kan se aldeles perfekt. Utroligt, hvad den lille
> sag kan!

Jeg kan ikke konvertere _til_ WMF med programmet - hvordan gør du?
Men du har ret det er et ret utroligt program når man tænker på pris og
størrelse.

Mvh
Finn

Fra : Peter Loumann

Dato : 28-04-01 09:46

On Sat, 28 Apr 2001 10:14:54 +0200, "Finn" <f.ix@iname.com> wrote:

>Jeg kan ikke konvertere _til_ WMF med programmet - hvordan gør du?

Beklager mange gange - har saimpelt hen taget fejl. Håber ikke, jeg
har forvold al for megen ulejlighed.

--
hilsen pelo
http://home1.stofanet.dk/pelo/

Fra : Finn

Dato : 28-04-01 13:59

> Beklager mange gange - har saimpelt hen taget fejl. Håber ikke, jeg
> har forvold al for megen ulejlighed.

Helt i orden - det var jo et forsøg på at hjælpe

Fra : vms

Dato : 23-05-01 11:25

"Finn" skrev d. 28-04-01 13:59 dette indlæg :

> Helt i orden - det var jo et forsøg på at hjælpe

Prøv med Powerpoint, jeg har gode erfaringer med at konvertere filer den vej.
Venlig hilsen Vagn

http://www.kandu.dk/

Fra : emj

Dato : 28-04-01 14:40

Finn skrev i <9cdu36$qg4$1@sunsite.dk>:

>Jeg kan ikke konvertere _til_ WMF med programmet

Det kan du med Paint Shop Pro. Har du den ikke, kan du hente en
prøveversion på www.prosoft.dk eller på www.jasc.com
Hilsen emj

*************************
- få prøveabonnement på
- www.enterpol.dk
- GRATIS i 14 dage

Fra : Doc.Bill

Dato : 12-06-01 20:50

>Jeg kan ikke konvertere _til_ WMF med programmet -

Man kan godt konvertere fra wmf, men baggrunden bliver desværre
synlig!

jan klausen

Fra : me

Dato : 12-06-01 21:40

Det var da vist den anden vej ham skrev om.

mvh
ha