Lang vandring på bremsepedal
Fra : brian/hon 750

Dato : 03-04-04 12:38

Hej Ng
Jeg har problemmer med for lang vandring på min bremsepedal i en passat
89ér.
Har prøvet at lufte ud bag men det hjælper kun i en kort periode.Belægning
og cylindre i bag er ok og kan ikke finde nogle synlige utætheder på
systemet.Jeg kan "pumpe" pedalen op og vandringen bliver ikke mindre ved
trukket håndbremse.Og det er heller ikke sådan
at pedalen synker ,når man holder tryk på den og i bunden af vandringen
bremser bilen udemærket.Har snakket med en der mener at det kunne være
hovedcylinderen der er utæt intern eller Alb ventilen der kan finde på at
tage luft ind.Siger han har oplevet det før ved en golf 2
Hva siger i
--
MVH Brian /hon750
fjern" FJERN" i mail adresse

Fra : Hans Kjaergaard

Dato : 03-04-04 13:40

On Sat, 3 Apr 2004 13:38:24 +0200, "brian/hon 750"
<bstk@FJERNstofanet.dk> wrote:

> [...]
>hovedcylinderen der er utæt intern eller Alb ventilen der kan finde på at
>tage luft ind.Siger han har oplevet det før ved en golf 2
Bremsebakkerne i bag har nok glemt at de er selvjusterende og glemmer
at lægge sig næsten ud til tromlerne, eller tromlerne er slidt så
meget at selvjusteringssystemet ikke kan følge med.

/Hans