Andet multimedie
bentjuul 3670
Q: Kan man få Paint Shop Pro 7 eller 8 i d~
Fra : Ukendt

Dato : 03-04-04 10:52

Hej NG

Kan man få Jasc Paint Shop Pro v. 7.0 eller 8.0 i dansk version? F.eks. en
language pack man kan installere oveni den engelske installation.

--
Hilsen

Anders

Byt ---(a)--- med @

Fra : emj

Dato : 03-04-04 11:47

On Sat, 3 Apr 2004 11:52:20 +0200, "Anders Ugelvig"
<anders_ugelvig---(a)---hotmail.com> wrote:

>Kan man få Jasc Paint Shop Pro v. 7.0 eller 8.0 i dansk version? F.eks. en
>language pack man kan installere oveni den engelske installation.

Nej, det kan man ikke.
Personligt synes jeg også at det er en fordel, da det jo handler om
fagudtryk, og dem kan man ligeså godt lære sig fra begyndelsen.
Der er indlagt en masse glimrende videos i PSP 8.0, som viser, hvordan
man laver de vigtigste ting i PSP, så det er faktisk i Jørgen Clevin
stil.
Hilsen emj

Fra : Ukendt

Dato : 03-04-04 13:05

Hej EMJ

Mange tak for hjælpen. Synd der ikke findes en dansk patch eller version.
Det er til min onkel og han er ikke en haj til engelsk. Men er utolig glad
for programmet.

--
Hilsen

Anders

Byt ---(a)--- med @

Fra : Lars Ladingkaer

Dato : 03-04-04 13:45

"Anders Ugelvig" skrev:
> Synd der ikke findes en dansk patch eller version.
> Det er til min onkel og han er ikke en haj til
> engelsk. Men er utolig glad for programmet.

Hej Anders

I kan overveje at investere i en af de danske bøger der findes om Paint Shop
Pro, så er det hele i det mindste forklaret på forståeligt dansk.

http://www.prosoft.dk/master.asp?lan=dk

Der er også den gode tutorial side:
http://www.pspgrafik.dk/

Hvis bøgerne er for meget, så findes der også billig-hæfterne (som
efterhånden ikke er så billige mere). F.eks. dette:
http://www.idgforlag.dk/default.asp?loadside=/Vis_produkt.asp?ISBN=87-7843-627-3

--
Mvh, Lars

Seneste nyt om DVD optagere: www.recordere.dk/nyheder

Fra : Ukendt

Dato : 04-04-04 07:29

Hej Lars

Mange tak for de gode links. Dem har jeg videregivet, og de faldt i god
jord. Så dem investerer han sikkert i.

--
Hilsen

Anders