Udløbsdato for Visa kort.
Fra : Jørgen Rasmussen

Dato : 03-04-04 07:37

Jeg skal på ferie i udlandet 1- 2 mdr. før mit Visa-Dankort udløber.

Er det et problem at det er tæt på udløb.?

Jeg spørger da jeg mener at man altid beder om at få oplyst udløbsdato
når jeg bruger det i udlandet.

Og at det derfor er vigtigt for de der skal have penge overført.

Mvh. Jørgen

Fra : chr

Dato : 03-04-04 07:47

"Jørgen Rasmussen" <joergen-rasmussen@aa.sa.dk> wrote in message
> Jeg skal på ferie i udlandet 1- 2 mdr. før mit Visa-Dankort udløber.
>
> Er det et problem at det er tæt på udløb.?

næhh...jeg brugte da mit firmakort flittigt den måned det udløb...men hus at
dit pas som regel skal have mindst seks måneder tilbage!!.

Chr.

Fra : Kevin Vilhelmsen

Dato : 04-04-04 09:06

ASK@FORDOMAIN.dkchr03/04/04 8:46 Skrev

> men husk at
> dit pas som regel skal have mindst seks måneder tilbage!!.
>

> Chr.

Det er mere en undtagelse end en regel, hvis der kræves visa til det land du
rejser til er det en god ide at tjekke om ovenstående er et krav.
Ellers giver det ikke nogle problemer og i hvert fald ikke i europa.
Vh Kevin

--
Fjern nospam ved privat svar

Fra : CN

Dato : 14-04-04 13:03

Ja, det er et problem !
Jeg ved at der f.eks. i USA nogle steder er krav om at der mindst skal være
3 mdr. til udløbsdato.
/Christian

Fra : Kim

Dato : 23-04-04 19:11

Hej Jørgen
Der er ingen problemer med brug af Visa eller Diners kort. Har selv brugt
mit i udløbsmåneden i både Thailand og Tyskland.

Venligst
Kim