Varmereflekterende forrude i Kia Carnival ~
Fra : Mureren

Dato : 02-04-04 20:00

Ja, som subject siger, er der sådan en ?
(jeg ved ikke hvilken årgang bilen er, ej heller har jeg mulighed for at
teste det da bilen står på sjælland)

Sagen er at jeg den 10. april drager til Frankrig i sådan en fætter (det er
ikke min), og jeg vil gerne vide hvorvidt jeg kan bruge min Garmin
Streetpilot III Deluxe i den, uden en ekstra antenne.
På min egen 307 HDi virker det nemlig ikke uden den ekstra antenne pga. den
varmereflekterende forrude.

Mvh.
Mureren
(der skal ned og køre RR i en uge på Val de Vienne....og jeg GLÆDER mig

Fra : Jørgen L

Dato : 02-04-04 21:19

"Mureren" <mureren_tag_det_væk_@mail.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Ja, som subject siger, er der sådan en ?
> (jeg ved ikke hvilken årgang bilen er, ej heller har jeg mulighed for at
> teste det da bilen står på sjælland)

Der er ikke en sådan i en kia sorento, som jo er et nyere design.

Hilsen jørgen

---