fps60 ms1-500 ??
Fra : Rune Thougaard Krist~

Dato : 02-04-04 20:00

Jeg har et GeForceMX440, når jeg spiller (CS), så svinger min ms fra 1-500,
det har kørt fint før i tiden, men det går det hvertfald ikke nu, hvad i alt
verden kan der være galt?

Mvh. Rune Thougaard
--
www.rtk-design.dk

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 02-04-04 20:11

"Rune Thougaard Kristensen" <spam@rtk-design.dk> crashed Echelon writing

> Jeg har et GeForceMX440, når jeg spiller (CS), så svinger min ms fra
> 1-500, det har kørt fint før i tiden, men det går det hvertfald ikke
> nu, hvad i alt verden kan der være galt?

Problem med routningen hos din internetudbyder eller i den ende serveren er
..

--
Bjarke Andersen

Fra : Rune Thougaard Krist~

Dato : 03-04-04 09:39

> Problem med routningen hos din internetudbyder eller i den ende serveren
er

hvad er routing? bare så når jeg ringer ved jeg hvad jeg snakker om :D og
det passer meget god, for der blev skiftet server her for 2 dagen siden.

Mvh. Rune Thougaard

Fra : Rune Thougaard Krist~

Dato : 03-04-04 19:45

> Problem med routningen hos din internetudbyder eller i den ende serveren
er

Jeg er alligevel ikke helt sikker på din teroi om probelmet med routningen
på server/udbyder.

For når jeg ser TV på min PC har jeg samme problem, nemlig, den hakker
regmessigt, 1 gang i minuttet ca. hvor den lige kommer lidt bagefter med
billede, lige som når jeg spiller.

Mvh. Rune Thougaard

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 04-04-04 21:31

> [...]
>
> For når jeg ser TV på min PC har jeg samme problem, nemlig, den hakker
> regmessigt, 1 gang i minuttet ca. hvor den lige kommer lidt bagefter

Jamen du har jo aldrig nævnt problemet sådan, du siger jo bare du har et
grafikkort og en høj latency.

Så det hjælper os andre hvis du lige bruger 5 minutter på at skrive en
fyldig post om hvad problemet så reelt er.

Men lyder til noget software eller hardware får systemet til at gå i wait
state hvert minut.

--
Bjarke Andersen

Fra : Rune Thougaard Krist~

Dato : 05-04-04 00:21

> [...]
> fyldig post om hvad problemet så reelt er.
>
> Men lyder til noget software eller hardware får systemet til at gå i wait

Jeg har prøvet at brskrive mit problem som jeg ser det, og så må du/i spørge
ind til flere informationer, da jeg ikke selv ved hvad jeg skal kikke efter.

Men i så fald, hvordan checker jeg om mit software eller hardware er sat til
wait?

Mvh. Rune Thougaard

Fra : Bjarke Andersen

Dato : 05-04-04 11:29

"Rune Thougaard Kristensen" <spam@rtk-design.dk> crashed Echelon writing

> Men i så fald, hvordan checker jeg om mit software eller hardware er
> sat til wait?

Evt. ved at tjekke om du kører med de nyeste drivere til Nvidia, chipset,
IDE controller osv.

En forkert BIOS indstilling, hvad har du lavet fra siden det virkede til
det ikke gjorde.

Prøv evt. at afslutte alle programmer før du starter CS, sådan at det kun
er Windows og CS som kører, dette gælder også de mange små systray
programmer (alle ikonerne nede ved uret).

--
Bjarke Andersen