Mailserver... hvilken?
Fra : John Boegelund

Dato : 02-04-04 08:10

Hej NG

Er der nogle der har erfaringer med en god, _gratis_ mailserver til windows?
Den må meget gerne være nem at benytte...

På forhånd tak
Brian Emilius

Fra : Claus Lund

Dato : 02-04-04 16:13

John Boegelund wrote:
> [...]
>
> Er der nogle der har erfaringer med en god, _gratis_ mailserver til windows?
> Den må meget gerne være nem at benytte...

Den eneste gratis mailserver jeg kender til windows er Mercury:
http://www.pmail.com

Mvh Claus

--
lundborg.dk - sambar.dk
Mail: ret til claus før @

Fra : Thomas Strandtoft

Dato : 02-04-04 16:25

<http://www.mailenable.com/> er gratis og virker fint for mig..

> Den må meget gerne være nem at benytte...

Jeg synes ikke mailenable var specielt problematisk at sætte op,
men jeg må anbefale dig at læse afsnittet i manualen om relay
options - jeg tog den på intuitionen og fik sat min server op som
et åbent relay. Brug evt. <http://www.ordb.org/> til at teste med
når du er færdig med opsætningen..

--
Hygge..
Thomas

Fra : Peder Vendelbo Mikke~

Dato : 03-04-04 19:42

Thomas Strandtoft skrev:

> <http://www.mailenable.com/> er gratis og virker fint for mig..

Den virker også fint for mig.

Af andre muligheder kan også nævnes:

http://xmailserver.org/
http://james.apache.org/

De ovennævnte har den fordel at man også kan køre dem på andre platforme,
hvis man skulle få den lyst på et tidspunkt.