En film alle synes om - igen
Fra : Rune Zedeler

Dato : 02-04-04 03:19

Undskyld, jeg lige åbner et gammelt emne.
Jeg kom lige på en rigtig god kandidat, der ikke har været nævnt endnu:

Who framed Roger Rabbit

-Rune

Fra : Peter \(8464\)

Dato : 02-04-04 05:14

Rune Zedeler wrote:
> Undskyld, jeg lige åbner et gammelt emne.
> Jeg kom lige på en rigtig god kandidat, der ikke har været nævnt
> endnu:
> Who framed Roger Rabbit

Så vil jeg da skynde mig at ødelægge det for dig ved at sige, at jeg
ikke synes den er specielt god.

--
Mvh.
Peter Bak

Fra : Beeblebrox

Dato : 02-04-04 11:48

Peter (8464) wrote:

> Så vil jeg da skynde mig at ødelægge det for dig ved at sige, at jeg
> ikke synes den er specielt god.

Så må jeg spolere det endnu mere ved at fortælle at den allerede blev
nævnt 2½ time eftet tråden startede:

On 2004-03-04 11:45 Thomas S skrev:

> Who Framed Roger Rabbit (den må alle da elske!)

Vh,
Claus

Fra : Rune Zedeler

Dato : 02-04-04 15:10

Beeblebrox wrote:

> [...]

Pis.

Pis.

Jeg googlede ellers efter den - men noget må være gået galt.

-Rune