Erhverv -> løn oversigt
Fra : Jakob

Dato : 01-04-04 21:55

Jeg har tidligere set nogle gode oversigter over hvad forskellige jobs
giver i løn. Men jeg har tabt disse links.

Er der nogen med links over hvad alt fra sygeplejerske til læger
tjener (gennemsnits selvf)

Fra : Jan

Dato : 02-04-04 12:04

Du kan få dem i den fagforening

Fra : Jakob

Dato : 03-04-04 21:23

On Fri, 2 Apr 2004 13:04:25 +0200, "Jan" <stubtoft@c.dk> wrote:

>Du kan få dem i den fagforening
>"Jakob" <sdatin@hotmail.com> skrev i en meddelelse

Jeg er ikke medlem af nogen fagforening. Der er flere gode steder på
nettet.
Jeg fandt det selv...
www.jobindex.dk ude til højre......