Hvilken bil?
Fra : Neser

Dato : 01-04-04 21:47

Hej NG

Render og tænker meget over hvilken bil jeg skal ud og indvestere i nu her
engang inden for de næste 6 mdr.

På den ene side kunne det være rart med en nyere stationcar på gule plader,
bare synd at man kun kan være 2 i den, og at der er den misundelsesafgift på
biler nyere end 6 md. '98.

Overvejer også noget Honda CRX eller Civic med en 110/130 Hk motor (Som evt.
bliver tunet lidt mere op.)
Eller noget andet, bare det er let og har/kan få en hidsig sugemotor. (Evt.
noget Kadett m. 2,0 16V motor, eller en E30'er 2,5i eller ETA med noget
motorlir.)

Har også tænkt på at købe en mindre flyder, som eks. en MB 190'er, som jo
ikke ligefrem er noget sportsvogn.

Uno Turbo har jeg tænkt på før, men da jeg ikke vil importere selv, og ikke
ha' en model før '91 er der ikke mange muligheder.

Det skal helst ikke koste mere end 20-50K kr. og ikke være en alt for
speciel bil, som koster knaster i forsikring. (Ved godt at alt der hedder
GSi, GTi, Turbo, BMW osv. er dyre i forsikring)

Mit kørselsbehov er ikke det største endnu, men efter sommerferien kommer
det til at ligne noget på ca. 500 km/ugen.

P.S.: De biler jeg har nævnt i denne besked er bare forslag/ideer, jeg har
ikke låst mig fast på noget bestemt mærke/model endnu, så er åbne for
forslag.

- Neser