Sikke en aprilsnar!
Fra : Ole Frederiksen

Dato : 01-04-04 21:34

På det værksted jeg arbejder fik vi idag en bil ind med Falck, men beskeden
at bilen bare var gået i stå og ikke ville starte.

En hurtig gennemgang viser at tandremmen er sprunget. Jeg kigger i papirene
og ser at den skal have skiften tandrem ved 120.000km eller 4 år. Da den kun
har gået godt 80.000km så kigger jeg på registreringsdatoen. 31/3-2000!!!!

Det var sku da lige godt satans.....og så på den 1. april. Kunden tror
sikkeret slet ikke på hvad værkføren ringer og fortæller.

Nå, men det var lige en pussig historie fra den virkelige verden.

Hilsen Ole Frederiksen

Fra : Hans Paulin

Dato : 01-04-04 21:39

Ole Frederiksen skrev:

> Nå, men det var lige en pussig historie fra den virkelige verden.

LOL
Hans

Fra : Ukendt

Dato : 01-04-04 22:23

> [...]
kun
> har gået godt 80.000km så kigger jeg på registreringsdatoen. 31/3-2000!!!!

Tør man spørge hvilken bil der var tale om?

--
Tom

Unofficial FORD site Denmark
http://members.tripod.com/FORD_DK

Fra : Peter G C

Dato : 02-04-04 06:46

[klip]

> Tør man spørge hvilken bil der var tale om?

PSA ....?

/Peter

Fra : Ukendt

Dato : 02-04-04 08:00

> PSA ....?

Opel?

Fra : Roberto Saldo

Dato : 02-04-04 08:23

Tom wrote:

> Opel?

Gad vide hvor mange Opel'er der i virkeligheden har smidt tandremmen.
Hvor kan man se dokumenterede tal for det?

Mvh
Roberto

Fra : Peter G C

Dato : 02-04-04 09:08

> Opel?

PSA har 4 år eller 120.000 km (diesel 160.000 km) - derfor mit gæt.

/Peter

--
http://www.grauslund.com

Fra : Leo

Dato : 02-04-04 10:05

> "Tom" <t.christensen(snabela)bigfoot.com> skrev i en meddelelse
>
> PSA har 4 år eller 120.000 km (diesel 160.000 km) - derfor mit gæt.
>
> /Peter
>
> --
> http://www.grauslund.com

Samme har Ford (mondeo)

Leo

Fra : Jakob Jeppesen

Dato : 02-04-04 10:19

"Leo" <lhsnospam@ofir.dk> wrote in message news:406d2cb5$0$149$edfadb0f@dread11.news.tele.dk...

> Samme har Ford (mondeo)

Har en mondeo ikke kæde?

/Jakob

Fra : Leo

Dato : 02-04-04 11:57

"Jakob Jeppesen" <for_news_only@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Leo" <lhsnospam@ofir.dk> wrote in message

> Har en mondeo ikke kæde?
>
> /Jakob

Håber jeg sgu ikke så har de tørret mig grundigt nej spøg til side på
min gamle 96'er (som netop er udskiftet ) er der tandrem, og jeg vil da tro
de stadigvæk kører med det, men det ved Tom sikkert alt om.
Leo

Fra : Ukendt

Dato : 02-04-04 12:04

> [...]
tro
> de stadigvæk kører med det, men det ved Tom sikkert alt om.

Mondeo I 93-96 1.6 - 2.0 tandrem 2.5 kæde
Mondeo II 96-2000 1.6 - 2.0 tandrem 2.5 kæde
mondeo III 2000-? 1.8 - 3.0 kæde findes dog også en 1.8 og 2.0 med
tandrem og 10 Hk FÆRRE

Fra : Ole Frederiksen

Dato : 02-04-04 20:14

"Tom" <t.christensen(snabela)bigfoot.com> wrote in message

> Tør man spørge hvilken bil der var tale om?

Citroën Evasion

Hilsen Ole Frederiksen

Fra : Cosworth POWER

Dato : 04-04-04 11:47

> Det var sku da lige godt satans.....og så på den 1. april. Kunden tror
> sikkeret slet ikke på hvad værkføren ringer og fortæller.

Hvordan ender historien??

--
Mvh/Thomas Krath
http://bilimport.tkrath.dk - guide