Hvilket tlf anlæg skal jeg købe til lille ~
Fra : Arne B.

Dato : 27-04-01 19:01

Hvilket tlf anlæg skal jeg købe til lille firma med ISDN og ADSL når vi kun
er tre personer

Er der nogen der kan anbefale noget godt som virker for dem?

--
Best regards Arne Bertelsen
Please also reply in the cc line to:

arne-b@bigfoot.com

Thank you.

Fra : jan steen sørensen

Dato : 28-04-01 14:51

Kommer an på hvad du har af krav!

Forslag 1:
Uden at vide disse, vil jeg anbefale Siemens 3070 ISDN - trådløst anlæg, med
trådløse DECT telefoner - rigtig god lyd og kvalitet, du kan yderligere
tilslutte 2 analoge produkter også, omstille kald imellem de tilsluttede
enheder (trådløs-analog-trådløs)

Forslag 2:
Der er også muligt at benytte mobiltelefoner (som alm. "telefon") i en
integreret løsning og få det hele til at virke som omstillingsanlæg - med de
funktioner der tilbydes i alm. tlf. anlæg / PABC'er - KAN være en meget
fordelagtig og fleksibel løsning - løsningen tilbydes p.t. kun Erhverv.

Sonofon har "Multiplan", Mobilix har "CombiNet" og Telia har "Centrex Plus".

På "Centrex Plus" muligt at få et fastnetnummer som hovednummer! - og lade
underliggende mobil "lokal-app." svare kaldet, UDEN at skulle betale
mobiltakster for at modtage opkaldet! "Centrex Plus" kan ikke intergreres
med omstillingsanlæg (PABC) eller ISDN-telefoner, men derimod med alm.
standard analog telefoner.

Jan

Fra : John Busk

Dato : 12-06-01 17:53

Hej

Mit bud er en Siedle ISDN central m. 8 analoge udgange, den er programmerbar
fra PC via seriel udg. og der kan programmeres linier som direkte "bylinier"
eller lokalnumre. Som en ekstra fordel kan dine gamle analoge telefoner
bruges.

John Busk

busk@vip.cybercity.dk