Peugout 405 fra slut 1980'erne
Fra : Christian Joensen

Dato : 01-04-04 20:28

Hvad er der af godt og dårligt at sige om en Peugout 405 fra slut
1980'erne? - hvad har den af svage og stærke sider?

Christian

Fra : Christian Joensen

Dato : 01-04-04 20:32

"Christian Joensen" <christianj@hotmail.invalid> skrev i en meddelelse
> Hvad er der af godt og dårligt at sige om en Peugout 405 fra slut
> 1980'erne? - hvad har den af svage og stærke sider?

Jeg mente naturligvis en Peugeot og ikke en Peugout

Fra : [8700] Brian Mark Ma~

Dato : 01-04-04 21:08

> Hvad er der af godt og dårligt at sige om en Peugout 405 fra slut
> 1980'erne? - hvad har den af svage og stærke sider?

Jeg vil da gerne sige en masse ting - har selv en 405'er fra 1988.

Interiør:

- Støj i kabinen knirken/raslen.
- Gode sæder med dejlig sædevarme i lænden og god sidestøtte.

Exteriøre:

- Pænt design (syndes jeg)

Undervogn:

Jeg har skiftet det meste af undervognen på min egen.

- Bagtøj har det med at skulle skiftes efter et par hundredetusinde.
- Skifte bøsninger, skifte bøsninger og skifte bøsninger.
- Rust - den kan ruste ganske godt i undervognen - især omkring
bagagerummet, paneler, over brændstoftanken og (vanger) .

Motor:

- Mange Peugeot'er "skraller" i motoren (1,6 & 1,9) - men går langt hvis den
behandles godt.

Andet:

El-fejl har haft en del på bl.a. tænding, motor blæser, blinklys.
Affjedringen bliver "slatten" ved mange kilometere.
Reservehjulet er elendigt placeret og giver anledning til rust.

Mvh.
B. Madsen

se bilen på:
http://mercedes.hjem.orangenet.dk

Fra : Christian Joensen

Dato : 02-04-04 20:12

"[8700] Brian Mark Madsen" <REMOVEbrianm@mobilixnet.dk> skrev i en
meddelelse news:406c7681$0$292$edfadb0f@dread12.news.tele.dk...
> ..
>
> Jeg vil da gerne sige en masse ting - har selv en 405'er fra 1988.

Ok tak, alt i alt et dårligt køb måske, eller er det mon fordi du kun nævner
alle de negative ting ved bilen?