Er dette noget ved?
Fra : Michael

Dato : 01-04-04 20:13

jeg står og vil købe denne pakke af fiske ting,
http://www.huntershouse.dk/tilbud/flue/sodiac.html
er det en god handel?
er der minus ved det?
er der noget der er minder godt?

vil gerne høre nærmer fra nogen der ved noget om flue stænger og deres
tilbehør.

Michael Nielsen
Århus/Viby j

Fra : Conny Lindgaard

Dato : 01-04-04 23:21

Det sæt du kigger på er ok det enest man kan sige er at de liner du få med
er ikke af den højeste kvalitet men er det dit første flue sæt så er det
hele ok
Hilsen Anders

Fra : Dennis Andersen

Dato : 02-04-04 00:01

"Conny Lindgaard" <lindgaard@familie.tele.dk> wrote in message
> [...]
> er ikke af den højeste kvalitet men er det dit første flue sæt så er det

Giver Anders helt ret, fluesættet fejler ikke noget, og hvis du beslutter at
vente med at købe det til om 3 år, så har de det sikkert endnu. Jeg købte
mit eget netop hos huntershouse, og det er akkurat det samme. Har haft en
del glæde af det, dog har jeg fisket for lidt med det, men kan fortælle at
glæden ved at fange fisk på flue er betydelig større end ved spinde fiskeri.
Dog skal du nok lige checke samlingen på stangen, min har det med en gang i
mellem, at hoppe fra hinanden. Men det skulle nok kunne klares ved at presse
den hårdt nok sammen, jeg kan også have været uheldig.

Mvh Dennis

---

Fra : Lindgaard

Dato : 02-04-04 08:51

hej dennis
hvis du bruger noget "blødt" tape omkring samlingen så skulle du nok kunne
klare en dag på kysten, det er noget man bruger meget på to hånds stænger
Hilsen Anders

Fra : Dennis Andersen

Dato : 02-04-04 11:01

> [...]
> klare en dag på kysten, det er noget man bruger meget på to hånds stænger

Hej Anders

Takker for tippet, må helt klart prøve det en dag, måske fra båden. Syntes
bare der er så pokkers meget vand rundt omkring Bornholm *g*

mvh
Dennis
P.S. jeg ved godt, at meget vand giver øget fangst mulighed *g*

---

Fra : M :-\)

Dato : 02-04-04 16:11

jeg har også invisteret i sættet med stor fornøjelse, fik min første
bækørred i Tuse å med sættet, fejler bestemt ikke noget..!!

---