Stor, større ....
Fra : Morten

Dato : 01-04-04 17:57

Hej Gruppe

I modtager ligesom mig sikkert et væld af spams, der vil overbevise jer om
at tisseren er for lille. Og der findes snart ikke det der ikke skulle
kunne gøre den større.

MEN nu vil jeg gerne høre fra nogle pålidelige kilder om det kan lade sig
gøre. Jeg læste et indlæg her i gruppen for lidt siden om JELQ og andre
redskaber der skulle kunne gøre det umulige. Det viste sig selvfølgelig at
det havde virket. Hvor mange af jer har prøvet? Og har der altid været
resultater?

Jeg håber virkelige ikke der er nogen der vil skamme sig over at indrømme,
at de har prøvet!

Mvh, Morten

Fra : Babba-Papa

Dato : 01-04-04 20:38

Der var engang en bruger ved navn "Morten" <stop@spam.dk> der
skrev:

> [...]
>redskaber der skulle kunne gøre det umulige. Det viste sig selvfølgelig at
>det havde virket. Hvor mange af jer har prøvet? Og har der altid været

Hmmm....lad os se hvad Google har at sige om jes-extenderens
opfinder:
http://www.side6.dk/articles/showarticle.asp?pageid=41

>Jeg håber virkelige ikke der er nogen der vil skamme sig over at indrømme,
>at de har prøvet!

Jelq-fiduserne på
http://www.jelq-usa.com/about/power_jelq_design.html

ligner mest af alt en dyr pølsetang (hvad den jo i realiteten
også er) *G*

Men hey, det er din pik og din beslutning....held og lykke uanset
hvad du beslutter dig for.
- -
Babba-Papa

Fra : Mette

Dato : 01-04-04 21:12

"Babba-Papa" <superpicadillysovseboevsFJERNDETTE@hotmail.com> skrev i en
meddelelse

> Jelq-fiduserne på
> http://www.jelq-usa.com/about/power_jelq_design.html
>
> ligner mest af alt en dyr pølsetang (hvad den jo i realiteten
> også er) *G*

LOL - se hvad der står under foto 2 - "Click to enlarge" LOL!

Fra : Morten

Dato : 02-04-04 17:33

Hehe, tak for linksene. Jeg går ud fra at du mener det vil være spild af
tid. Det vil det måske også, og det er derfor jeg eftersøger folk der har
prøvet det. Mest af alt folk der har prøvet det og ikke vundet centimeter!

Fra : Simon Nielsen

Dato : 01-04-04 21:57

"Morten" <stop@spam.dk> wrote in message
> [...]
> resultater?
>
> Jeg håber virkelige ikke der er nogen der vil skamme sig over at indrømme,

Min mening og min kærestes er at min er stor nok så helt ærligt, den er
skabt naturligt på den måde så hvorfor ikke holde fasft ved at den er i den
rigtige størrelse

Mvh
Simon

Fra : Morten

Dato : 02-04-04 17:37

Det er jo fair nok. Jeg har heller ikke hørt nogen fnise over størrelsen på
min, men jeg vil nu stadig gerne vide om det virker eller ej.

På en af siderne om disse træk-øvelser, sammenligner de processen med de
afrikanere der udvider læberne og forlænger halsen. Men der er altså ikke
meget krudt i de store læber og halsen kan ikke holde hovedet oppe uden de
der ringe. SÅ man må spørge hvor meget Store Peter kommer til at hænge ved
at bruge disse øvelser......

Fra : Henning

Dato : 03-04-04 17:25

Morten wrote:
> [...]
> hovedet oppe uden de der ringe. SÅ man må spørge hvor meget Store
> Peter kommer til at hænge ved at bruge disse øvelser......

Tro ikke på alt hvad du hører og læser, den bliver ikke større,
lige meget hvor meget du hiver i den, det er genetisk bestemt,
hvor stor den er hos den enkelte, men du kan da få indopereret
et eller andet, der kan pumpes op, men jeg tror ikke du vil
føle det særlig rart

MVH
Henning

Fra : Morten

Dato : 04-04-04 11:31

> [...]
> hvor stor den er hos den enkelte, men du kan da få indopereret
> et eller andet, der kan pumpes op, men jeg tror ikke du vil

Næææhhhhh...... Jeg vil også hellere have en naturlig stådreng end en
pumpe-penis. Operation synes jeg er helt udelukket. Man risikerer at miste
en del af følelsen, få skæmmende ar, miste størrelse eller erektion, eller
det der er værre.
Jeg kan heller ikke se hvordan træk øvelser kan gøre pikken tykkere. Jeg
kan til nød forstå at den kan blive længere, men det må da så gå ud over
tykkelsen.

Morten

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 04-04-04 13:38

[Morten | Sun, 4 Apr 2004 12:30:38 +0200]

>Næææhhhhh...... Jeg vil også hellere have en naturlig stådreng end en
>pumpe-penis.

Det tror jeg også at du er bedst stillet med.

Jeg husker for mange år siden hvor jeg så en fyr i en pornobiograf sidde
med en gigantisk pik i en gigantisk pikpumpe - jeg var dybt fashineret,
for sjældent havde jeg set så stor en pik.

Eften nogen overtalelse lykkedes det mig at få ham til at tage den ud af
pumpen, men skuffet blev jeg da den skrumpede ind... den var dog stadig
stor, men helt utrolig blød og slatten og nærmest uanvendelig.

Det minder mig uværligt om fysiktimerne i folkeskolen hvor en lærer
satte en flødebolle ind i et kammer, sugede luften ud og viste hvor stor
flødebollen kunne blive, men da luften vendte tilbage faldt den helt
sammen...

René
www.rene.hjorth.com
& www.lowcarb.dk

Fra : Morten

Dato : 08-04-04 08:47

Hehe, good point

Rene' Hjorth <rhjorth@spamcop.net> skrev i en
nyhedsmeddelelse:860070h2bkt06eb3l1lapq1op95g8qv9gc@4ax.com...

Fra : PerX ...

Dato : 09-04-04 14:55

In article <40750310$0$240$edfadb0f@dread16.news.tele.dk>, stop@spam.dk
says...

> Hehe, good point

Jeg må indrømme jeg ikke lige kunne se pointen: "Når den er foldet ud er
den stor, når den er foldet sammen er den lille" - ja? Det er vel sådan
det fungerer??

Fra : Dr.Ralph

Dato : 08-04-04 16:31

> [...]
> redskaber der skulle kunne gøre det umulige. Det viste sig selvfølgelig at
> det havde virket. Hvor mange af jer har prøvet? Og har der altid været

Jeg indrømmer gerne, at jeg laver PE - Penis Exercises.
Om du får resultater afhænger af flere ting:

1. Dedikation
2. Fysik (ikke alle kan opnå samme resultater)
3. Disciplin

Det er ikke noget man kommer sovende til.

Jeg har lavet PE øvelser mere eller mindre konstant i 2 år - og har fået
resultater. Jeg var veludrustet i forvejen, men min kæreste tændte på mere
og opfordrede mig til at prøve.
Oprindelig søgte jeg midler til at opnå en længere og hårdere naruelig
erektion, og fik igennem tantra og Yoga kurser inspiration til PE
træningen.
Jeg troede som alle andre herinde, det var løgn, snyd og humbug fra ende
til anden.

Men da jeg selv voksede 2 cm i længden og 0,5 cm i omkredsen efter 6
måneders træning, så opdagede jeg, at jeg havde taget fejl.
Jeg startede ud med 22 cm længde og 14-15 cm omkreds (som i forvejen var
ret så stort) og er i dag 26 cm længde og 17-18 cm omkreds.
Jeg fortsætter nok 1-2 år endnu til jeg når mit endelig mål på 28 cm længde
og 19-20 cm omkreds.

PE træning kræver op til 1-2-3 timers daglig træning for at give dig
resultater, du kan mærke - du vil som regel vokse mest i starten.
Piller som der reklameres med vil få dig til at voke, er ren reklame gejl.
Men tager man disse piller i forbindelse med PE træningen, så kan det godt
føre noget positivt med sig.
Jeg har selv taget VigRX i 6 måneder nu (1 om dagen) og kan klart mærke det
giver mere blodomlød dernede, hvilket øger effekten af tæningen.

Jeg laver mest passiv PE træning, dvs. jeg har apparater til at gøre
arbejdet for mig. Man kan også lave diverse manuelle øvelser, hvor man
strækker penis med hånden - men det er hårdt for hånden.

Jeg foretrækker derfor redskaber, der laver trækket for mig automatisk.

Jeg bruger lige nu:

1. JES Extender. JES et et instrument til at forlænge penis, der mest af
alt minder om et middelalder lignende torturinstrument, men det virker.
Du sætter det på din penis og sætter den i konstant pres.

Bruger JES 1 time om morgenen foran morgen TV og mens jeg laver morgenmad
og 1 time om aftenen foran TV (af og til sover jeg med den på 1-2 timer af
gangen) Jeg bruger den med FULDT stræk - dvs. maximal udstræning af penis.

2. BIB hanger. BIB er en såkaldt hanger - en hænger. Igen er vi ude i
noget, der minder om middelalderligt tortur instrument, men det virker.
BIB monteres rundt om din penis (der skal have et omslag af f.eks
elastikbind) og så låser du den fast og hænger vægte i BIB'en.
Lige nu bruger jeg 5 KG lodder, der på denne måde strækkes penis ud.

Bruger BIB 1 time om morgenen foran PC og 1 time om aftenen foran PC.

3. Power Jelq. Power Jelq er som en person herinde ganske rigtigt
konstaterer, blot i virkeligheden en stor dåseåbner påmonteret nogle skum
ruller, der bruges til at masserer og presse penis sammen.
Dette kaldes at JELQE penis. Dette giver mest i omkredsen af penis, og
mindre i længden - men jeg har lige fået nye ruller, der presser meget mere
konstant og virkelig giver resultater.

Man kan JELQE på forskellige måder.

Bruger Power Jelq 15-20 minutter hver morgen på toilettet og/eller i badet.

Kan dine omgivelser ikke acceptere dine PE øvelser, så kan du ikke
praktiserer dem, da de kræver tid og mulighed for at lave dem åbentlyst.
Min kæreste ligefrem hjælper mig med mine øvelser :)

Hun nyder i dag godt af resultatet, men hun er også det, man må kalde en
"Size queen" - mange kvinder vil slet ikke kunne lide en penis, så stor som
min - men nogle få kan altså :)

Har du læst så langt, så har du sikkert flere spørgmål - send mig en mail.
Hvis du tror du kan vokse ved at lave noget 15 minutter om dagen, så glem
det.
Det kræver flere år og op til flere timer om dagen.
Kunne jeg ikke gøre det passivt, så havde jeg aldrig gidet det - men nu ser
jeg TV og er ved pc'en imens.
En anden person bemærker, at penis kun bliver længere vedta blive udstrakt,
dette er til dels korrekt, men i takt med at penis udstrækkes, så bliver
penis også tykkere, for at kunne modstå presset.
Ydermere hjælper JELQ øvelser meget på tykkelsen/omkredsen.
JELQ øvelser kan også laves manuelt ved at presse blod ud igennem penis.

--
Kind Regards/Venlig hilsen
Dr. Ralph

Fra : PerX ...

Dato : 11-04-04 17:25

In article <bn8n0asyvk4i.ffc8hji4kqat$.dlg@40tude.net>,
dr.ralph@removesol.dk says...
> Jeg troede som alle andre herinde, det var løgn, snyd og humbug fra ende
> til anden.

Grunden til at folk ikke tror på det, er at der ikke er nogen muskler i
penis som kan blive stykre trænet stærkere.

Fra : vadmand

Dato : 11-04-04 22:30

"PerX ..." <hyp1999@hotmail_remove_this_.com> skrev i en meddelelse
> In article <bn8n0asyvk4i.ffc8hji4kqat$.dlg@40tude.net>,
> dr.ralph@removesol.dk says...
>
> Grunden til at folk ikke tror på det, er at der ikke er nogen muskler i
> penis som kan blive stykre trænet stærkere.

Det ER snyd og bedrag. Alle de indlæg her, der prøver at bilde folk ind, at
man kan gøre sit lem større med diverse mirakelkure, er forklædt spam.

Per V.