Outlook 97 HJÆLP
Fra : Ronny Klugmann

Dato : 01-04-04 17:41

Hejsa.
Jeg bruger normalt Outlook Express til at hente mails med, men da jeg også
er begyndt at bruge Outlook 97 til at synkronisere alle mine aftaler, kunder
o.lign. med min nye lomme pc, ( er fritidsmusiker), synes jeg at det er
spild af tid at åbne begge progs. Jeg har prøvet at hente mails med det
sidstnævnte, men den vil ikke hente noget, den skriver noget om
serviceprogrammer og kan ikke hente på netværk osv. Jeg har prøvet at
afinstallere men der er stadig problemer. Jeg er lidt af et kvaj til at rode
med programopsætninger, og læse hjælpefiler. Er der nogen der har gode
ideer, så jeg kan løse mit problem?
Venlig Hilsen
Ronny

Fra : Søren Blom

Dato : 01-04-04 18:21

Hvis du skal have et råd fra en forholdsvis garvet Outlook bruger, så drop
Outlook 97, find heller en opgradering til Outlook 98 eller Outlook 2000.
Grunden til at jeg siger dette, er at Outlook så er fuld af fejl, at det kan
drive en til vanvid.

Men når det er sagt, så skal du alligevel have den hjælpe du har brugt for.
Hvis jeg husker rigtig, så mangler du at indlægge dine mail oplysninger i
Outlook 97. Det gør du 7-9-13 ved at gå i funktioner, indstillinger, derfra
er der enten en knap eller et faneblad der hedder e-mail, der skal du tilføj
konto, hvorefter du skal indtaste de oplysninger programmet spørg efter.

Når du er færdig, så genstart computeren, det er så vist jeg husker ikke nok
at genstarte programmet før det virker.

--
VH

Søren Blom
soren@blom.dk
Mail med spam filter besvares ikke.

Fra : Jens

Dato : 02-04-04 10:29

> [...]
rode
> med programopsætninger, og læse hjælpefiler. Er der nogen der har gode

I Outlook 97 skal du ind under funktioner / serviceprogrammer. Du skal have
tilføjet "Internet mail" og "private mapper".

I egenskaberne til "Internet mail" opsætter du oplysninger om din e-mail
konto: pop3-server, smtp-server, E-mail adresse, kontonavn og password.

Så skulle det køre

mvh
Jens