Andet multimedie
bentjuul 3670
Hjælp - automatiseret opdeling af billeder~
Fra : Erik W.

Dato : 01-04-04 17:24

Hej Gruppe
Jeg bruger ind imellem min Flatbedscanner som kopimaskine, og har i den
forbindelse brug for at opdele mine A4 scanninger i to lige store dele.
Scanneren kan batch scanne men det får den til at gå 3 gange så langsomt.
Alt hvad jeg vil have photoshop til at gøreautomatisk, er at tage de 60 A4
billeder (som ligger som 1,2,3 osv) i en bestemt folder, lave dem allesammen
om til to nye billeder. Jeg troede det var nemt, men det er det ikke.
Probemet er at der går kuk i rækkefølgen når den skal udføre min indspillede
komando, og af en eller anden uigennemsjuelig grund får den kun lavet
halvdelen af billederne.
Mvh Erik

--
Kritik er yderst sundhedskadeligt! (Jesper Juul 1998)