Nummerplade ramme i crom - hvor får man de~
Fra : Per O. Madsen

Dato : 01-04-04 16:15

Måske er spørgsmålet stillet før (og Google har for en gangs skyld ikke
været min ven), men jeg håber nogen kan hjælpe endnu en gang. En adresse til
nogen som laver nummerpladerammer i crom eller specialrammer (tekst /
udseende) vil være velkomment.

Har kun fundet http://www.dintext.dk/index.htm og vil gerne høre om nogen
har erfaring med nævnte butik.

Hilsen,
Per O.

Fra : Ukendt

Dato : 01-04-04 16:25

"Per O. Madsen" <mailto:digitalNEJTAK@osterbo-net.dk> skrev i en meddelelse
"Nummerplade ramme i crom - hvor får man den ?"

> [...]
> nogen som laver nummerpladerammer i crom eller specialrammer (tekst /

Du kan købe rammerne hos Bildillen. De tager 300 for et sæt i chrom.

/Claus

-- Sendt via http://www.autoatlas.dk - din bilguide (Fra IP:212.242.60.45)

Fra : Per O. Madsen

Dato : 01-04-04 17:28

<Fabritius> skrev i en meddelelse
> [...]
> "Nummerplade ramme i crom - hvor får man den ?"

> Du kan købe rammerne hos Bildillen. De tager 300 for et sæt i chrom.

Det var lige sådan et sæt jeg havde tænkt på. TAK !!!!

Per O.

Fra : Per O. Madsen

Dato : 02-04-04 17:26

"Per O. Madsen" <digitalNEJTAK@osterbo-net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> til

IP:212.242.60.45)

> Det var lige sådan et sæt jeg havde tænkt på. TAK !!!!

Har hentet et sæt hos 'Dillen', som kommer på den nye C-Max i næste uge.

Per O.

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 01-04-04 17:13

Per O. Madsen wrote:
> [...]
> adresse til nogen som laver nummerpladerammer i crom eller
> specialrammer (tekst / udseende) vil være velkomment.

Har Haral Nyborg dem ikke?

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : Per O. Madsen

Dato : 01-04-04 17:28

meddelelse news:c4hf2o$fgv$1@sunsite.dk...

> Har Haral Nyborg dem ikke?
>
> --
> Mvh. Morten Fruergaard
> www.fruergaard-racing.dk deltager i www.syverrace.dk
> www.cf-offroad.dk - Dæk/fælge, rustfrit udstyr m.v. til 4x4 & vans.
> 2-vejs alarmer, alm. alarmer, startspærre, fart pilot og meget andet...

Ikke på deres katalogside på nettet

Per O.

Fra : Carsten Petersen

Dato : 01-04-04 18:13

> [...]
til
> nogen som laver nummerpladerammer i crom eller specialrammer (tekst /

Hej Per
Skomø Print kan meget! http://www.skomo.dk/default.aspx?pageID=1

Carsten

Endnu en udgydelse fra CP's PC!

Fra : Per O. Madsen

Dato : 01-04-04 17:28

"Carsten Petersen" <carsten@newmail.dk> skrev i en meddelelse

> "Per O. Madsen" <digitalNEJTAK@osterbo-net.dk> skrev i en meddelelse
> til
>
> Hej Per
> Skomø Print kan meget! http://www.skomo.dk/default.aspx?pageID=1

Ser ud til at være mest til virksomheder.

Per O.

Fra : phk

Dato : 01-04-04 19:43

> Ser ud til at være mest til virksomheder.

Ikke desto mindre har jeg handlet der som privat ;)

--
Per, Esbjerg