java kalender
Fra : ditte

Dato : 01-04-04 13:58

Hej med jer!

Kan man finde nogle standarter i java så man kan lave en kalender.
Jeg skal lave en simpel kalender i java, som så kan linke til den
enkelte dag. det skal være helt simpelt. Fx, som den der findes inde
under Danske Bank, når man vælger hvilken betalings dato, man vil.

håber nogle ved hvor eller hvordan jeg starter med at lave sådan en.

med venlig hilsen ditte

Fra : Morten K. Hansen

Dato : 01-04-04 14:34

Den 01-04-2004 14:57, skrev ditte:

> [...]
> under Danske Bank, når man vælger hvilken betalings dato, man vil.
>
> håber nogle ved hvor eller hvordan jeg starter med at lave sådan en.

Du kan hente en gratis bean på: http://www.toedter.com/en/jcalendar/

Den kan du enten bruge, eller blive inspireret af

--
Med venlig hilsen / Best regards
Morten K. Hansen   http://hansen-winkel.dk/

Fra : ditte

Dato : 04-04-04 14:54

"Morten K. Hansen" <spam@hansen-winkel.dk> wrote in message >
> Du kan hente en gratis bean på: http://www.toedter.com/en/jcalendar/
>
> Den kan du enten bruge, eller blive inspireret af

Mange tak, for det!!!
Jeg prøver
VH ditte