fiskeri i Ålborg
Fra : SmaRTrxxv

Dato : 01-04-04 10:05

Hej NG

Jeg er flyttet til Ålborg fornyligt.

Jeg har bemærket at der mange som fisker ved Limfjordbroen, på nordsiden..

Hvad fisker folk efter der? Flade og torsk eller?? og evt. agn som er gode
der...

Thore

Fra : Ukendt

Dato : 01-04-04 10:43

On Thu, 1 Apr 2004 11:04:34 +0200, "SmaRTrxxv"
<thore_@tadettevækget2net.dk> wrote:

>Jeg er flyttet til Ålborg fornyligt.

Velkommen til

>Jeg har bemærket at der mange som fisker ved Limfjordbroen, på nordsiden..
>Hvad fisker folk efter der? Flade og torsk eller?? og evt. agn som er gode
>der...

De fisker efter sild lige pt. Torskene er svjv. forsvundet helt inde i
havnen, men de kan stadig fanges lidt længere ude i den østlige del af
havnen.

Derudover fanges der mange hornfisk i Nr. Sundby når der er sæson for
det.

Mvh. Brian

--
http://www.brinch.it
Hent BBC Webgallery V3 her.

Fra : SmaRTrxxv

Dato : 01-04-04 11:19

"Brian B. Christensen" <brian snabela dot it> wrote in message

> Velkommen til

Takker.. og bemærker at det er en dejlig by..

> De fisker efter sild lige pt.

Torskene er svjv. forsvundet helt inde i
> havnen, men de kan stadig fanges lidt længere ude i den østlige del af
> havnen.

OK, kan du præcisere det lidt nærmere, f.eks et stednavn (sådan cirka)

> Derudover fanges der mange hornfisk i Nr. Sundby når der er sæson for
> det.

Lyder godt.. de smager fantastisk..

Thore

Fra : Ukendt

Dato : 01-04-04 12:02

On Thu, 1 Apr 2004 12:18:45 +0200, "SmaRTrxxv"
<thore_@tadettevækget2net.dk> wrote:

>OK, kan du præcisere det lidt nærmere, f.eks et stednavn (sådan cirka)

Jeps. Ude i Oliehavnen tror jeg de kalder det (lyder det ikke
indbydende til en gang kogt torsk?) længere østpå er det
Grønlandshavnen. Begge steder er der meget dybt, men forvent ikke de
helt store torsk.

På et Krakkort må det være her omkring (sådan nogenlunde):

<http://www.krak.dk/scripts/kort/krakdk_kortvisning.asp?sort=1401198&KK=952278473&KaldFra=>

Hvis du også er til kystfiskeri, er der endnu flere steder hvor der
også kan fanges havørred. Men det er jo en helt anden snak.

Mvh. Brian

--
http://www.brinch.it
Hent BBC Webgallery V3 her.