Peugeot skifter gratis fra vinter- til som~
Fra : Springtime

Dato : 01-04-04 09:34

Frem til onsdag før Skærtorsdag skifter Peugeot forhandlere gratis fra
vinter- til sommerdæk.
Du skal blot kontakte forhandleren senest idag torsdag.

M.v.h.
ran@slirpa.com

Fra : TG4600

Dato : 01-04-04 09:51

"Springtime" <ran@slirpa.com> wrote in message
> [...]
> vinter- til sommerdæk.
> Du skal blot kontakte forhandleren senest idag torsdag.

Fin mail-adresse, om end lidt bagvendt

Fra : JK

Dato : 01-04-04 10:18

Fra : Johnt

Dato : 02-04-04 01:22

"JK" <dontspam@me.com> skrev i en meddelelse
> "Springtime" <ran@slirpa.com> skrev i en meddelelse

Jeg fik faktisk tilbudt en gratis ombytning i tirsdags hos Peugeot, da jeg
havde bilen til service.

Hilsen

Johnt