Axl Rose - Find dig en bedre guitarist!
Fra : @

Dato : 01-04-04 02:27

Oh my God!

Hvis i har lyst til at høre en Guns N' Roses sang blive 100% ødelagt, så
download venligst November Rain fra følgende side:

http://www.gnrsucks.com/

Den ligger i Downloads - Live MP3's.

Oh dear!
Jeg tror faktisk, at Axl kommer til at savne Slash!

Fra : Mads Jakobsen

Dato : 01-04-04 08:33

> [...]
>
> Den ligger i Downloads - Live MP3's.
>
> Oh dear!
> Jeg tror faktisk, at Axl kommer til at savne Slash!

Jamen, så vidt jeg kan læse, så har Buckethead (lead guitar?) forladt GN'R.
Eller er jeg forkert på den?

Fra : Thomas

Dato : 01-04-04 09:40

Hey

> Hvis i har lyst til at høre en Guns N' Roses sang blive 100% ødelagt, så
> download venligst November Rain fra følgende side:
> Oh dear!
> Jeg tror faktisk, at Axl kommer til at savne Slash!

Tja... Slash har heller aldrig været for god til netop den sang live. Men
jeg
syntes guitaristen gør det godt her... Specielt til sidst i sangen får han
fyret
en fed solo af... Bare ærgerligt han har forladt bandet nu...

Savne Slash? Jeg tvivler... Han var ikke for nem at arbejde sammen med,
siges der...

..Thomas

Fra : Mads Jakobsen

Dato : 01-04-04 09:50

> [...]
han
> fyret
> en fed solo af... Bare ærgerligt han har forladt bandet nu...

Jeg håber, at det er en aprilsnar fra din side?
Soloen skingrer i ørene. Han rammer den forkert tone et par gange og er ude
af takt.
Det lyder ligesom en kat, der bliver trukket i halen, når han rammer
forkert.
Pyh, det var en hård omgang at høre dette nummer bliver voldkneppet af en
uduelig guitarist.

Mvh.

Mads

Fra : Thomas

Dato : 01-04-04 15:24

"Mads Jakobsen" <madsjakob@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Jeg håber, at det er en aprilsnar fra din side?

Næh...

> Soloen skingrer i ørene. Han rammer den forkert tone et par gange og er
ude
> af takt.

Skingrer i ørerne? Så er dine øren mere følsomme end mine. Men nu har jeg
lige
hørt den igen et par gange, og jeg vil give dig ret i han er ude af takt
hist og her, og
der sniger sig da nogen andre toner ind, hvis man sammenligner med versionen
der
er på pladen... Hvis det er forkert, så tror jeg sgu aldrig den sang er
blevet spillet
rigtigt... Heller ikke af Slash

> Det lyder ligesom en kat, der bliver trukket i halen, når han rammer
> forkert.

Du har tydeligvis aldrig hørt en kat blive trukket i halen... Den kan slet
ikke nå op
i de toner
Jeg syntes det lyder godt det meste af tiden... Men der er da steder hist
og her
det lyder forkert...

> Pyh, det var en hård omgang at høre dette nummer bliver voldkneppet af en
> uduelig guitarist.

Gad da godt høre dig spille den bedre Jeg syntes bedstemt han gør det
udemærket.
Naturligvis med en håndfuld fejl, som tit kommer når man spiller live.

..Thomas

Fra : David Rasmussen

Dato : 01-04-04 15:50

Thomas wrote:

> Gad da godt høre dig spille den bedre Jeg syntes bedstemt han gør det
> udemærket.
> Naturligvis med en håndfuld fejl, som tit kommer når man spiller live.

Jeg kan personligt uden problemer spille den væsentligt bedre.

/David

Fra : Troels Lund Laursen

Dato : 01-04-04 23:45

> Jeg kan personligt uden problemer spille den væsentligt bedre.

Har du også grimt hår, og hang til lidt for meget til næsen? Så ku' det da
være at du sku' audition'ere, hvis guitaristen er smuttet :)

/Troels

Fra : David Rasmussen

Dato : 02-04-04 11:29

Troels Lund Laursen wrote:

> Har du også grimt hår, og hang til lidt for meget til næsen? Så ku' det da
> være at du sku' audition'ere, hvis guitaristen er smuttet :)

Mit hår er ganske almindeligt (nogen gange meget meget kort som nu,
andre gange "almindeligt" og atter andre gange ret langt. Men aldrig
grimt :)

Næsen får kun papirlommetørklæder til min forkølelse. Ret
rockmusikeragtigt, ikke?

/David

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 01-04-04 10:29

<@> escribió

> Oh dear!
> Jeg tror faktisk, at Axl kommer til at savne Slash!

Det er da ikke kun guitaren den er galt med. Vokalen lyder elendig. Han kan
slet ikke komme op på de højere toner og han har ikke luft til at synge
ordentligt igennem. Er han forkølet eller har han bare røget for mange
smøger? De syntizer violiner er også ganske afskyelige. Soloen midt i sangen
(lige før "everybody need some time..") er godt nok grum, men gennerelt
lyder det hele som en flok 12 årige i deres forældres garage.

Fra : Thomas

Dato : 01-04-04 15:28

> [...]
> slet ikke komme op på de højere toner og han har ikke luft til at synge
> ordentligt igennem. Er han forkølet eller har han bare røget for mange

Hans stemme er blevet lidt mere skinger med årene åbenbart... Men det må
være en off-day for ham Jeg har hørt andre numre, og andre koncerter
med
dem, fra de sidste par år. Og han har stadig masser af power i stemmen!

> De syntizer violiner er også ganske afskyelige.

De var billigere end et symfoni-orkester

> Soloen midt i sangen
> (lige før "everybody need some time..") er godt nok grum, men gennerelt
> lyder det hele som en flok 12 årige i deres forældres garage.

Tjaa... det bliver vi så ikke enige om... Du har din smag, jeg har min

..Thomas

Fra : Martin Johansson

Dato : 01-04-04 18:36

> [...]
> (lige før "everybody need some time..") er godt nok grum, men gennerelt
> lyder det hele som en flok 12 årige i deres forældres garage.

Synth violinerne lyder rædsomt, der kan findes bedre.
Det lyder også som om han har en klemme på næsen, det lyder faktisk ganske
morsomt.

Fra : Propellen

Dato : 01-04-04 11:56

On Thu, 1 Apr 2004 03:27:12 +0200, <@> wrote:

>Oh my God!
>
>Hvis i har lyst til at høre en Guns N' Roses sang blive 100% ødelagt, så
>download venligst November Rain fra følgende side:

LOL.. Syntes da godtnok vokalen er _sindsygt_ dårlig. Vokalen tager
da alt opmærksomheden fra guitaren...næsten.

Det var så dagens grin.. hehe
--
/Prop

Propellen(snabela)SoftHome(punktum)Net

Fra : Robert Eriksen

Dato : 01-04-04 17:26

@ wrote:
> [...]
>
> Hvis i har lyst til at høre en Guns N' Roses sang blive 100% ødelagt, så
> download venligst November Rain fra følgende side:

Nu skal man jo nødig kaste med sten når man ikke selv er murer.
Men det var dog afskyeligt!

Fra : Muddley

Dato : 01-04-04 20:00

"Robert Eriksen" <roeBLÅBÆRGRØD@adr.dk> skrev i en meddelelse

> Nu skal man jo nødig kaste med sten når man ikke selv er murer.
> Men det var dog afskyeligt!

Jamen Slash's soloer har altid lydt af lort. Det samme har AXL's stemme.

Denne guitarist lyder dog mere af lort end Slash nogensinde
har...............På nær måske i Forum i
nittenhundrehvidkål. Der var han sgu´heller ikke for skarp.

www.rocknation.dk

Fra : Thomas

Dato : 01-04-04 21:24

"Muddley" <kvn62@mail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

> har...............På nær måske i Forum i
> nittenhundrehvidkål. Der var han sgu´heller ikke for skarp.

Sjovt at se, hvordan folk begynder at kommunikere på børnehave niveau, lige
så snart der bliver snakket om noget musik de ikke kan lide... "Lyder af
lort"
og "afskyeligt" er åbenbart niveau'et, når folk omtaler noget de ikke kan
lide.
Istedet for bare at ignorere tråden, eller at sige stille og roligt "Jeg
bryder mig
ikke om det, og syntes ikke det lyder godt..." Nej nej, folk skal svines
til, hvis
de ikke lige leverer noget folk bryder sig om...

Jeg kan ikke lide RnB musik, men sidder da ikke af den grund og siger at
Usher
stinker, og lyder af lort... (Hvordan lyder en lort egentlig??)

Har du ikke noget konstruktivt at tilføre en debat, er det måske en idé at
springe
over den, istedet for at fyre sådan et totalt latterligt indlæg af, og
dermed spilde
alles tid...

..T

Fra : Lars Hoffmann

Dato : 02-04-04 08:33

"Thomas" <thomas.elbo@REMOVEmail.dk> escribió

> [...]
> bryder mig
> ikke om det, og syntes ikke det lyder godt..."

Jeg elsker GnR og har Lies, apetite, use your illusions I+II stående hjemme
på hylden. Derfor vil jeg da aligevel have lov til at udtale mig negativt om
en elendig live-optræden.

Hvis vi kun skriver i de tråde hvor vi er enige om god musik bliver det da
en forfærdelig omgang røvslikkeri. Lad os kalde en spade for en spade og
brokke os når de kære musikkere ikke kan levere varen!

Fra : Ralph

Dato : 01-04-04 22:39

<@> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Den ligger i Downloads - Live MP3's.
>
> Oh dear!
> Jeg tror faktisk, at Axl kommer til at savne Slash!

HAR lyttet, så slemt var det da ikke, men guitaren stemmer ikke, men de der
mener han ikke er i takt, det forstår jeg ikke, men ude af pitch, JA.

--
venligst
Klaverstemmer Ralph

Fra : Jesper Barrit

Dato : 02-04-04 19:59

@ wrote:
> [...]
>
> Den ligger i Downloads - Live MP3's.
>
> Oh dear!
> Jeg tror faktisk, at Axl kommer til at savne Slash!

Det der er ihvertfald ikke Buckethead ...