Inkasso
Fra : IG [7100]

Dato : 31-03-04 22:53

Hej NG!

Jeg har et lille betalingsproblem med en af mine kunder, og har brug for et
inkasso-firma. De gule sider kan ikke hjælpe, ejheller den lokale fagbog.
Hvor finder jeg sådan et firma i mit nærområde?

Ivan, Vejle

Fra : Ukendt

Dato : 31-03-04 23:27

IG [7100] wrote:
> [...]
> for et inkasso-firma. De gule sider kan ikke hjælpe, ejheller den
> lokale fagbog. Hvor finder jeg sådan et firma i mit nærområde?

Jeg bruger RKI. Der kan man købe sig et klippekort med 10 klip til 3000,-
eller 20 til 4000.
En rykker koster 1 klip
En søgning på privatperson koster 1 klip
En søgning på firma koster 2 klip.

/karsten

Fra : Allan Soerensen

Dato : 01-04-04 08:43

"IG [7100]" <nix@pille.du> skrev i en meddelelse
> [...]
> inkasso-firma. De gule sider kan ikke hjælpe, ejheller den lokale fagbog.
> Hvor finder jeg sådan et firma i mit nærområde?

Jeg har benyttet http://www.online-inkasso.dk/ som er en meget billig
løsning.
Er det en hardcore skyldner, som du ikke forventer vil betale efter første
henvendelse fra en advokat, er det nok ikke den rigtige løsning.