Ny Politi MC?
Fra : Klaus G.

Dato : 31-03-04 21:38

Hej.

Ja, jeg har i dag set en hvid og rød farvet MC, og der var blå blink på den.
Er det en ny Politi MC, eller er der tale om noget helt andet? Jeg så 3stk.
på vej hjem fra Fyn til Jylland, kørte kl14 fra Fyn af...

Nogen idéer?

--
Klaus G. / Seth-Enoch

2004spam@daydreamer.dk <---hvor meget spam kan den mon samle på ét år?

Fra : p.jarnbak

Dato : 31-03-04 21:41

"Klaus G." <klaus_godt@hotmail.com> wrote in message
> [...]
3stk.
> på vej hjem fra Fyn til Jylland, kørte kl14 fra Fyn af...

Falck

Fra : Thostrup

Dato : 31-03-04 21:40

> [...]
3stk.
> på vej hjem fra Fyn til Jylland, kørte kl14 fra Fyn af...

Det er MP'er (Militær Politi'er)

Mvh Thostrup

Fra : Hans Paulin

Dato : 31-03-04 21:46

Klaus G. skrev:

> [...]
> på den. Er det en ny Politi MC, eller er der tale om noget helt
> andet? Jeg så 3stk. på vej hjem fra Fyn til Jylland, kørte kl14 fra

....de har jo gennem årene kørt på alt fra offroadere og Honda CB 400 og
opefter...

....Falck - eller var det Københavns Brandvæsen, hvis der er noget der
hedder det, har haft noget rødt "noget" engang osse...
Hans

Fra : Emil Jensen

Dato : 31-03-04 23:05

I København er den næsten hel rød, og den er fra Falck...

Fra : JJ

Dato : 02-04-04 15:31

Hej Klaus.
Det er en udrykningsmc fra Falck
/JJ

Fra : Morten Hansen, IVAO

Dato : 02-04-04 15:41

"JJ" <annieogjesper@post.tele.dk> wrote in message
> Hej Klaus.
> Det er en udrykningsmc fra Falck

Nej de er røde - denne blev der skrevet var rød/hvid
Det er som Thostrup skrev MP MC'er

--
Morten Hansen
BMW 735i

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 02-04-04 16:26

On Wed, 31 Mar 2004 22:38:12 +0200, "Klaus G."
> [...]

>Er det en ny Politi MC, eller er der tale om noget helt andet? Jeg så 3stk.
>på vej hjem fra Fyn til Jylland, kørte kl14 fra Fyn af...

Ja, det har jeg da. Een af mine forretningsforbindelser bygger
motorcykler, der anvendes til flere formål. Bl.a. som
brandrednings-"køretøj". Firmaet ligger i Frederikssund -> CBI

/Mogens

Fra : Niels Kjærgaard

Dato : 02-04-04 23:14

Det er ganske rigtigt en MC fra det danske militær politi, læg mærke til
tøjet næste gang + nummerpladen !!

vh Niels

Fra : Fam. Olsen

Dato : 03-04-04 10:19

"Niels Kjærgaard" <npk@hemel.dk> skrev i en meddelelse
> Det er ganske rigtigt en MC fra det danske militær politi, læg mærke til
> tøjet næste gang + nummerpladen !!
>
> vh Niels

Det er i jo efterhånden nogle stykker der mener. I så fald er det deres nye
BMW'er. De gamle var grønmalede. Jeg er dog ikke sikker på at de kører med
blå blink. Det havde de ikke på de gamle.

Ved i forresten hvorfor disse "Jordbærhatte" bærer rød baret??

Det er sløring...

Af deres hjerneblødning.

MVH Niels
Alfa forever

Fra : Henrik Bøgh

Dato : 03-04-04 14:34

Klaus G. wrote in dk.fritid.bil:

> [...]
> den. Er det en ny Politi MC, eller er der tale om noget helt andet? Jeg så
> 3stk. på vej hjem fra Fyn til Jylland, kørte kl14 fra Fyn af...

Som så mange andre skriver: Militærpolitiet.

Prøv at kigge på http://www.armyvehicles.dk/bmwr850.htm og se om det ikke
godt nok er militærpolitiets R850RT'ere du har set.
Hæren har godt en tre dusin af dem og Søværnet har ca. en en snes af dem
også. Søværnets Militærpoliti i Korsør dækker også Fyn så det kan meget vel
være dem du har set.

[...]

--
Med Venlig Hilsen: Henrik Bøgh || http://55.5cm.dk/geek/usenet.html