Hvordan får jeg køler af??
Fra : Jimmi W.

Dato : 31-03-04 20:38

Hej Allesammen

Jeg har et radeon 9100, hvor der sidder en køler, som er limet fast. Er der
nogen mulighed for at få den af??

--
M.V.H
Jimmi Wolff

Fra : Sune

Dato : 31-03-04 21:41

Put det i fryseren.

Jeg har selv brugt den metode med success.

Med venlig hilsen
Sune

Fra : MKH1

Dato : 01-04-04 02:06

> Put det i fryseren.

Genialt. Det havede jeg ikke tænkt på!!!
Eller bedre; i ovnen ;-0
;-/
Martin.

Fra : JSM

Dato : 01-04-04 13:00

"MKH1" <mkhenrichsen_@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Genialt. Det havede jeg ikke tænkt på!!!
> Eller bedre; i ovnen ;-0
> ;-/
> Martin.

Pjat med jer. Bare stik en stor solid skruetrækker med flad kærv ind mellem
chip og køleprofil og vrid til. Så skal den nok komme af . En kollega
lavede engang det stunt på sit nyindkøbte 2000 kroners kort. Og ikke alene
fik han afmonteret køleprofilen. Han fik sørme også halvdelen af GPU'en med
op i samme arbejdsgang. Jeg kan altså ikke bære at se voksne mænd græde....

/Jesper

Fra : sls

Dato : 01-04-04 19:12

> Put det i fryseren.

Bare husk at komme den i en antistatisk pose.
Mener 10 - 15 min. er nok

Mvh Sid