Outlook 2003 og flere mail konti
Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 31-03-04 15:47

Hej i gruppen,

jeg har flere mail konti installeret i mit Outlook 2003
og ønsker til tider ved afsendelse af mail, at kunne
vælge en anden afsender en den der er standard.
Kan dette lade sig gøre?

Jeg har søgt i gruppen og fandt dette svar:
- men det kan jeg ikke i Outlook 2003 ellers ser
jeg et forkert sted.

Har nogen det gyldne svar?

--
Mvh.
Mikael Nørrelund Andersen

Mail adressen virker.

Fra : Else Holm

Dato : 31-03-04 16:15

"Mikael Nørrelund Andersen" <nospam@mikael-noerrelund.dk> skrev i en
meddelelse news:406ad9b1$0$18682$ba624c82@nntp05.dk.telia.net
> [...]
> Kan dette lade sig gøre?
>
> Jeg har søgt i gruppen og fandt dette svar:
> - men det kan jeg ikke i Outlook 2003 ellers ser

I Outlook 2000 virker det, når du skal sende en ny mail, så er der en
lille sort pil ved siden af "Send" oppe i venstre hjørne - der kan du
vælge en anden afsender - og så snart, du har valgt, bliver mailen
sendt.

--
Else

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 31-03-04 17:54

Else Holm wrote:

> I Outlook 2000 virker det, når du skal sende en ny mail,
> så er der en lille sort pil ved siden af "Send" oppe i
> venstre hjørne - der kan du vælge en anden afsender
> - og så snart, du har valgt, bliver mailen sendt.

Ja, men det er der ikke i Outlook 2003.
Hvad gør man så eller hvordan får man den pil frem?

--
Mvh.
Mikael Nørrelund Andersen

Mail adressen virker.

Fra : Sanne

Dato : 31-03-04 18:35

"Mikael Nørrelund Andersen" <nospam@mikael-noerrelund.dk> skrev i en
meddelelse news:406af790$0$18694$ba624c82@nntp05.dk.telia.net...

> Ja, men det er der ikke i Outlook 2003.
> Hvad gør man så eller hvordan får man den pil frem?

> [...]

Hej Mikael.

På min Office 2003 er der en rubrik ved siden af SEND der står KONTI på og
der vælger man den lille pil

mvh
Susanne

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 02-04-04 22:25

Mikael Nørrelund Andersen wrote:

> Ja, men det er der ikke i Outlook 2003.

Og hvad er der lige ved siden af Send-knappen?
- En knap der står Konti på og den har en pil.....

--
Mvh.
Mikael Nørrelund Andersen

Mail adressen virker.

Fra : Sanne

Dato : 03-04-04 08:33

"Mikael Nørrelund Andersen" <nospam@mikael-noerrelund.dk> skrev i en
meddelelse news:406dda19$0$18681$ba624c82@nntp05.dk.telia.net...
> Mikael Nørrelund Andersen wrote:
> Og hvad er der lige ved siden af Send-knappen?
> - En knap der står Konti på og den har en pil.....
> Mvh.
> Mikael Nørrelund Andersen

Det troede jeg egentlig også var det jeg skrev............??

mvh
Susanne

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 10-05-04 21:58

Sanne wrote:

> Det troede jeg egentlig også var det jeg skrev...?

Det var en måde at være sjov på :)
- Jeg har bare haft overset den hele tiden :o|

--
Mvh.
Mikael Nørrelund Andersen

Mail adressen virker.

Fra : Søren Andersen

Dato : 16-05-04 16:12

> [...]
> Kan dette lade sig gøre?
>
> Jeg har søgt i gruppen og fandt dette svar:
> - men det kan jeg ikke i Outlook 2003 ellers ser

Når din mail er klar til at blive sendt, kig lige ved siden af "Send"
knappen, under File menuen. Der er en "Accounts" knap, som når man trykker
på den viser de forskellige konti du har. Vælg den ønskede konto. Derefter
vil du i status linien lige under knapperne kunne se "This message will be
sent via >konto<", hvor >konto< er den du lige valgte.

Fra : Søren Andersen

Dato : 16-05-04 16:15

> [...]
> vil du i status linien lige under knapperne kunne se "This message will be
> sent via >konto<", hvor >konto< er den du lige valgte.

Doh!!! Så først nu datoen og alle svarene... øv, spildte minutter. Doh!