Aldi PC
Fra : Per Dronninggaard

Dato : 31-03-04 15:45

Hej

Jeg har købt en af de dersens Aldi pc'er. Synes selv det er en OK computer.

Men jeg er i tvivl om kvaliteten af grafikkortet. Det hedder Medioen Radeon
9800 XXL.

Jeg har søgt på nettet men kan ikke rigtigt finde noget på dette kort. Hvad
svarer det til af andre radeon kort ??

Per

---

Fra : Torben E

Dato : 31-03-04 16:23

"Per Dronninggaard" <per_d@vip.cybercity.dk> wrote in message
> [...]
Radeon
> 9800 XXL.
>
> Jeg har søgt på nettet men kan ikke rigtigt finde noget på dette kort.

En mellemting mellem 9800pro og xt

Torben E

Fra : IG [7100]

Dato : 31-03-04 23:34

"Torben E" <topcon@FJERNDETTEmail.dk> skrev i en meddelelse

> "Per Dronninggaard" <per_d@vip.cybercity.dk> wrote in message

> computer.

> Radeon

Jeg kunne da egentligt også godt tænke mig at se hvilken score man ville få
med 3dmark 2003....og så ville det give et godt prej om kortets kvalitet....

www.futuremark.com

er det ikke sådannoget lignende..??

Fra : Jan

Dato : 12-04-04 16:33

9800XXL korter er et Radeon 9800 m 128MB ram lavet af MSI til Medion. De har
sat clock frek. lidt ned. Jeg har sat mit kort il Core 410, Mem 360. En
3DMark03 gav 6387. Mener at et alm. 9800XT er sat til 412, 365.

Hvis du installerer nye drivere fra ATI så skifter dit kort også navn fra
XXL til XT. Jeg tror ikke at kan klage over dette kort. Evt. lidt hylen fra
blæseren