To hurtige spørgsmål til de kyndige!
Fra : Lars L

Dato : 31-03-04 15:25

Hej!

Jeg har ledt lidt rundt i trådene herinde, men har ikke fundet noget svar!
(måske jeg skal lede bedre)

1. Er der nogen der har erfaring med ,"oil-sealent" af en eller anden slags,
jeg har hørt at man kan få det og det hjælper på en diesel hakker der
drypper lidt olie fra motoren hist og her??? (Hvis ja, hvad mærke, og hvor
fås det?)

2. Jeg er på udsigt efter en anden brugt bil i 70.000 - 100.000 klassen, og
kigger på BMW 316i eller lign. er der nogen der har nogle bud på hvad der er
et godt køb?

På forhånd tak for hjælpen!

Lars

Fra : AA

Dato : 31-03-04 17:13

> [...]
> jeg har hørt at man kan få det og det hjælper på en diesel hakker der
> drypper lidt olie fra motoren hist og her??? (Hvis ja, hvad mærke, og hvor

Sådan noget skal laves rigtigt dvs. skift at pakninger - der findes intet
vidundermiddel

> [...]
og
> kigger på BMW 316i eller lign. er der nogen der har nogle bud på hvad der

Her vil du få mange svar - du må specificere hvad du har af krav til bilen -
derudover er BMW en glimrende bil - men til hvad skal den bruges? hvor mange
skal transporteres etc.