ABC Autoteile i Flensborg.....
Fra : Brian Sørup

Dato : 31-03-04 10:30

Er der nogen der ved om de taler dansk ?

Mit tyske er mildest talt ret dårligt - det rækker til "zwei bier ,
bitte" og ikke ret meget længere..... slet ikke til spørgsmål ang.
bremsedele.
--
Brian Sørup
Ford Scorpio 2,9i Ghia St.Car

Fra : Andreas M. Hansen

Dato : 31-03-04 10:35

"Brian Sørup" <brian.sorupXXX@privat.dk> wrote in message
> Er der nogen der ved om de taler dansk ?
>
> Mit tyske er mildest talt ret dårligt - det rækker til "zwei bier ,
> bitte" og ikke ret meget længere..... slet ikke til spørgsmål ang.
> bremsedele.

Ka du ikke lokke Fly med ? - han bor i Flensburg. Så kan du jo evt. byde ham
på zwei Bier bagefter

mvh

Andreas M. Hansen

Fra : Brian Sørup

Dato : 31-03-04 10:40

> "Brian Sørup" <brian.sorupXXX@privat.dk> wrote in message

> Ka du ikke lokke Fly med ? - han bor i Flensburg. Så kan du jo evt.
byde ham
> på zwei Bier bagefter

Det kunne jo være jeg kunne lokke ham til at ringe til dem og høre om de
har fået min mail, og/eller bestille de varer jeg skal have ???
--
Brian Sørup
Ford Scorpio 2,9i Ghia St.Car

Fra : Jan Mikkelsen

Dato : 01-04-04 07:43

Brian Sørup wrote:

> [...]

Det gør de ..

/Jan

Fra : Brian Sørup

Dato : 01-04-04 10:46

"Jan Mikkelsen" <jhm@NOSPAM.kom.auc.dk> skrev i en meddelelse

> Det gør de ..

Det sagde han at de ikke gjorde - så jeg fik da genopfrisket mit ret
dårlige Tysk.....

De kunne godt skaffe skiverne fra D&W, men det ville iflg. ham jeg talte
med tage 2 uger at få den hjem.

Det er for lang tid ........
--
Brian Sørup