3dmark03 resultat? er det godt
Fra : Kaptajnen

Dato : 31-03-04 10:10

Hej jeg har lige kørt mit system igennem en test

P4 2.667 NW fsb 533
Chaintech bundkort BJL2
512 PC 2700 DDR (333 mhz)
Radeon 9500 Sapphire (128 ddr ram) med catalyst 4.3
80 GB HDD Maxtor 2mb cache

testen gav først en score på 2592

så lavede jeg en modding på gfx kortet

P4 2.667 NW fsb 533
Chaintech bundkort BJL2
512 PC 2700 DDR (333 mhz)
Radeon Sapphire 9500 @ 9700 128 ddr (Omega 2.5.30)
80 GB HDD Maxtor 2mb cache

Nu gav den en score på 3601

Er det godt eller kan jeg gøre mere? hvad kan jeg gøre mere

mvh

Ulrik

Fra : N´far

Dato : 31-03-04 10:18

"Kaptajnen" <wulrik@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> 80 GB HDD Maxtor 2mb cache
>
> Nu gav den en score på 3601
>
> Er det godt eller kan jeg gøre mere? hvad kan jeg gøre mere

Tillykke med modding.
Smid da lige din 3D2003mark compare link..
Mvh.

Fra : Kaptajnen

Dato : 31-03-04 10:23

Er ikke helt med... sikkert træt men hvad mener du????

fik forresten også en score i 3dmark2001 på

11924 efter modding efter 8900

Fra : Kaptajnen

Dato : 31-03-04 12:08

Nu har jeg sat min core fra 276 op til 312 og min memory fra 270 til 309 og
nu score jeg 4030 det bliver bare bedre og bedre....

Fra : Frank Sørensen

Dato : 31-03-04 14:37

Kaptajnen wrote:
> Nu har jeg sat min core fra 276 op til 312 og min memory fra 270 til
> 309 og nu score jeg 4030 det bliver bare bedre og bedre....

Hvilket program bruger du til at ændre de settings med?

Mvh
Frank Sørensen

Fra : Brian Lund

Dato : 31-03-04 15:12

> Nu har jeg sat min core fra 276 op til 312 og min memory fra 270 til 309
og
> nu score jeg 4030 det bliver bare bedre og bedre....

http://service.futuremark.com/compare?2k3=1715013

Radeon 9500 Pro (selvom der står noget andet).
Så er der vidst ikke meget mere at sige om dét, med Overclock kan jeg presse
den op på lidt over 4000.

Brian

Fra : Kaptajnen

Dato : 31-03-04 16:03

nu får jeg 4180 ved core 330 og memory 320 og efffektiv hastighed 632 mhz
ved modding fra 9500 til 9700 er det ikke godt???

Fra : N´far

Dato : 31-03-04 17:45

> nu får jeg 4180 ved core 330 og memory 320 og efffektiv hastighed 632 mhz
> ved modding fra 9500 til 9700 er det ikke godt???
>

> "Kaptajnen" <wulrik@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> og

Den gang, jeg var på jagt efter points fik jeg knap 6500 med min 5900XT

http://service.futuremark.com/compare?2k3=2113423

499/899 mhz, jo - og jeg indrømmer det: i 3D og Opengl driver settings
indstillede jeg " best performance "

I dag OC´er jeg kortet slet ikke længere, da alle mine spil kører okay uden
OC.
Vær du nu også sikker på, at dine spil kører ordentligt, uden "artifacts" og
"stabilt" over en længere periode...det er altså mere værd end benchmark
points, synes jeg.

Mvh.