Andet multimedie
bentjuul 3670
Manual til 3D Studio Max R3
Fra : SonofonoS

Dato : 27-04-01 17:40

Hej

Jeg har brug for manualen til subj. Gerne som PDF-fil men et almindeligt
dokument er også fint. Hvis du har det, så post den i "dk.binaer"

Fra : Bent skohorn

Dato : 27-04-01 19:51

"SonofonoS" <henrik-lene@mail1.stofanet.dk> wrote in message
> Hej
>
> Jeg har brug for manualen til subj. Gerne som PDF-fil men et almindeligt
> dokument er også fint. Hvis du har det, så post den i "dk.binaer"

Følger den ikke med i pakken? Hvad farve har din dongle?

Fra : Thomas

Dato : 27-04-01 20:10

>Hvad farve har din dongle?

"Orange... ja ja..."

--
MVH

Thomas
http://www.jogt.com - webcam og undervandsbilleder fra Rødehavet
http://users.cybercity.dk/~bkb3175/ - en dansk Flash tutorial

Fra : Madsen

Dato : 27-04-01 20:17

"Thomas" <flash4@it.dk> skrev:

> "Orange... ja ja..."

Klart, klart! Orange ;)

--
Mvh. Madsen
(Remove »who« in email)

Fra : MortenSkjorten

Dato : 29-04-01 20:23

Eller du kan kigge her; http://get.to/freeknowledge

> Følger den ikke med i pakken? Hvad farve har din dongle?
:P

/Morten