Karburator sprit
Fra : Mikkel Lund

Dato : 31-03-04 09:00

Hej

Hvornår plejer I stoppe med at bruge karburatorsprit?
Det skal vel holde op med at være så fugtigt i vejret og
slutte med nattefrosten, eller hvad?

--

Hilsen / Best Regards

Mikkel Lund

www.control.auc.dk/~mmlu03

Fra : Tobias Haugaard Klin~

Dato : 31-03-04 10:23

Mikkel Lund wrote:
> [...]

> Hvornår plejer I stoppe med at bruge karburatorsprit?
> Det skal vel holde op med at være så fugtigt i vejret og

Jeg er skam holdt med den.. min den var meget skråblige over for det. så
hele vinteren har der været det i.. eller kunne jeg ikke køre..
Den tank jeg køre på nu har det ikke i og den køre skam fin nok... Så jeg
tror ikke det er nødvendig mere!!

--
Med Venlige Hilsen
Tobias Klint / Webmaster

Fra : Bent The Nighthawk

Dato : 31-03-04 15:30

Kører kun hvis der er frostvejr i længere perioder. Kortvarig nattefrost
(et par timer om natten) gør ikke noget.

Holdt op med at bruge karb. sprit for næsten en måned siden, men her for
ca. 14 dage siden var der lige et par strenge nætter - der fik den et
skvæt.

Men det er lagt på vinterhylden for nu

/Bent

Fra : Georg

Dato : 31-03-04 21:50

Jeg bruger aldrig sprit på min rally. Den kører perfekt i frostvejr
alligevel. Jeg har brugt det, men kunne altså ikke mærke forskel.

Georg