hjælp.. står og skal have en Bilalarm
Fra : jønne

Dato : 31-03-04 09:10

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 31-03-04 09:26

jønne wrote:
> men hvilken en skal jeg vælge
> har kik på disse to..
> http://www.purecaraudio.com/index.asp?PageAction=VIEWPROD&ProdID=1811
>
> eller
>
> http://www.boostcaraudio.com/index.asp?PageAction=VIEWPROD&ProdID=1816
> ??????????????????????

Kommer an på, hvad det er du søger...

Vil du have en alarm med fjernstart, så den sidste..

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : jønne

Dato : 31-03-04 09:32

det er ikke nødvendigt med fjernstart. men tænkte om den store er bedre end
den anden??

Fra : Morten Fruergaard

Dato : 31-03-04 09:35

jønne wrote:
> det er ikke nødvendigt med fjernstart. men tænkte om den store er
> bedre end den anden??

Hvad er det du søger i alarmen, dvs. hvad skal du bruge?

Den skal selvfølgelig kunne lås dørerne, blinke med blinklysene og tyde med
et horn.
Men hvad ellers?

--
Mvh. Morten Fruergaard

Fra : jønne

Dato : 31-03-04 09:38

gøre at den bliver mere sikkert
beskytter mere, pga anlæg i bil.
meddelelse news:c4dvs0$3mg$1@sunsite.dk...

Fra : John Sahl

Dato : 31-03-04 09:47

jønne wrote:
> gøre at den bliver mere sikkert
> beskytter mere, pga anlæg i bil.

Jeg ville nok vælge en 2-vejs alarm så, der er jo ikke andre
end en selv der reagerer på ens bilalarm. Når alarmen går
af, kigger folk jo bare den anden vej og tænker: "Sådan en
idiot der ikke kan finde ud af sin bilalarm"

P.S. Kunne du ikke overtales til, at skrive under det du svarer
på, og klippe resten væk. Tag gerne mit indlæg som eksempel
på hvordan det bør gøres.

--
John Sahl,
http://www.Bilstereobladet.dk

Fra : jønne

Dato : 31-03-04 09:43
Fra : John Sahl

Dato : 31-03-04 09:51

jønne wrote:
> vil det sige at jeg skal vælge

http://www.purecaraudio.com/index.asp?PageAction=VIEWPROD&ProdID=1811???

Den er da ikke 2-vejs..

Denne her er 2-vejs.

http://www.cf-offroad.dk/alarm/lea_825.htm

Fra : jønne

Dato : 31-03-04 09:50

hvorfor skal den være 2-vejs???

Fra : John Sahl

Dato : 31-03-04 10:01

jønne wrote:
> hvorfor skal den være 2-vejs???

Hvis ikke der er nogen der reagerer når din alarm står og hyler,
hvad nytte har du så af den?

Med en 2-vejs som LEA 825 får du besked på din remote når
der sker ting og sager ved din bil. (Indenfor en afstand af 800
meter i gode tilfælde) Så kan du selv reagere ud fra hvad du
mener der bør ske hvis en tyv står på hovedet og er ved at rippe
dit bagagerum.

Jeg har selv LEA 826, det vil blot sige at den også er med
turbotimer, men ellers er den magen til. Den kan kun anbefales.
Umiddelbart lyder det også til at du ikke ved specielt meget
om alarmer, så mon ikke du bør købe den hos et firma der
giver en gd support her hjemme, og som eventuelt kan hjælpe
med installeringen også?

P.S. Forventer du virkelig at folk bliver ved med at gide
hjælpe dig med dine spørgsmål når du totalt ser bort fra
venlige henstillinger om at quote korrekt?

P.P.S. Kunne du ikke overtales til, at skrive under det du svarer