Google adwords
Fra : Martin Kiefer

Dato : 31-03-04 08:08

Hej

Håber dette har relevans for denne gruppe?

Jeg har rpøvet at oprette en annonce på google. Men den bliver ikke vist.
Har også prøvet at bruge de indstillinger som google foreslår. Men jeg kan
simpelthen ikke få google til at vise annoncen uanset hvilke søgeord jeg
prøver på.

Nogen der har erfaringer med hvordan pokker jeg kan få den frem??

Martin Kiefer
www.kiefer.dk

Fra : Knud Berggreen

Dato : 31-03-04 19:18

Har du sat en klikpris og et dagsbeløb?

/Knud

--
Berggreen Service
Software Sales & Distribution in

Fra : Martin Kiefer

Dato : 01-04-04 09:07

"Knud Berggreen" <knud@berggreen-dk.invalid> skrev i en meddelelse

> Har du sat en klikpris og et dagsbeløb?

jeps, det viste sig at jeg ikke kunne få annoncerne frem fordi jeg havde
valgt at vise annoncerne på engelsk. Og min google var på dansk. Da jeg gik
ind og ændrede det til "Alle sprog" kommer annoncerne fint frem.

Martin Kiefer
www.kiefer.dk