Lyd til blink - Hvordan?
Fra : Lasse Rønlev

Dato : 30-03-04 22:18

Hej NG!

NU er jeg træt af at glemme at slå det skide blinklys fra! Læste tidligere
om en, der selv har monteret en bipper? Er der nogen der ved hvor sådan en
kan købes? Kan ikke forestille mig den er særligt svær at montere?

Lasse

Fra : Mikkel Lund

Dato : 30-03-04 22:34

Hej

Jeg har selv installeret en piezo biber, det var
ikke svært. Jeg testede ledningerne på blinklysrelæet,
for at finde en der altid var nul og en det altid var 12V
(både ved højre og venstre blink).
Den er ikke særlig høj, men det er også fint da den
er lige høj nok til at jeg opdagerne den på vej gennem
svinget og derfor huske at slukke den igen.
(den koster vist 20 kr)

--

Hilsen / Best Regards

Mikkel Lund

www.control.auc.dk/~mmlu03

Fra : Lasse Rønlev

Dato : 30-03-04 22:55

Hvor købte du den?

Lasse

Fra : Mikkel Lund

Dato : 31-03-04 07:16

> Hvor købte du den?
>
> Lasse
>
> "Mikkel Lund" <mmlu03(fjern.spam)@control.auc.dk> skrev i en meddelelse

> tidligere
> en

I en elektronik forretning.
Prøv lige at kigge på Hektos side der er vist noget
ligende.

--

Hilsen / Best Regards

Mikkel Lund