EZ-Biler...
Fra : Henrik B.

Dato : 30-03-04 22:07

Fra : Torben E

Dato : 30-03-04 22:25

Fra : Henrik B.

Dato : 31-03-04 15:48

:: Kigger man på turbo

M.v.h.

Fra : Peter G C

Dato : 31-03-04 08:17

"Henrik B." <saab@tdcadsl_nospam_.dk> skrev i en meddelelse
> Hej.
>
> Er der nogen der kender EZ-Biler i Silkeborg? http://www.ez-biler.dk/
>
> Hvordan er de? Réelle nok eller?

Kender dem ikke konkret og har intet hørt om dem. Men de ligger ikke lige i
centrum og er ikke medlem af "bilernes by" så vidt jeg kan se.

Men derfor kan de sikkert være ok. Det er jo ikke voldsomt dyre biler

- jeg kan spørge i omgangskredsen hvis du ønsker....

/Peter

--
http://www.grauslund.com

Fra : Henrik B.

Dato : 31-03-04 15:49

Peter G C wrote:
:: Men derfor kan de sikkert være ok. Det er jo ikke voldsomt dyre
:: biler
::
:: - jeg kan spørge i omgangskredsen hvis du ønsker....

Gerne, hvis du gider have besværet.

M.v.h.

Fra : Peter G C

Dato : 31-03-04 18:23

"Henrik B." <saab@tdcadsl_nospam_.dk> skrev i en meddelelse

[klip]

> Gerne, hvis du gider have besværet.

Forespørgsel afsendt med BCC til dig. Du hører nærmere.

/Peter

--
http://www.grauslund.com/

Fra : Henrik B.

Dato : 31-03-04 19:43

Peter G C wrote:
::: Gerne, hvis du gider have besværet.
::
:: Forespørgsel afsendt med BCC til dig. Du hører nærmere.

Modtaget og tak, tak...

M.v.h.

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 31-03-04 14:25

"Henrik B." <saab@tdcadsl_nospam_.dk> skrev i en meddelelse
> Hej.
>
> Er der nogen der kender EZ-Biler i Silkeborg? http://www.ez-biler.dk/
>
> Hvordan er de? Réelle nok eller?

Jeg kender ikke til forhandleren, men med en Ford Sierra til 89.900,- kr
http://www.bilinfo.dk/visitkort/visitkort1/visbil.asp?ID=264600057
synes jeg da at de tager sig godt betalt

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Ukendt

Dato : 31-03-04 15:08

> Jeg kender ikke til forhandleren, men med en Ford Sierra til 89.900,- kr
> http://www.bilinfo.dk/visitkort/visitkort1/visbil.asp?ID=264600057
> synes jeg da at de tager sig godt betalt

Årh den er da med turbo og hele sv*neriet

--
Tom

Fra : Per Beer Hansen

Dato : 31-03-04 19:52

Tom wrote:

> Årh den er da med turbo og hele sv*neriet

Jo jo, men alligevel, jeg synes det er måske bare en anelse i overkanten

Per
www.perbeer.ninja.dk

Fra : Dennis & Katja.

Dato : 23-05-04 16:07

Hejsa...

Jeg har handlet med EZ. en rigtig platugle. Det var noget Camaro jeg købte,
vi lavede en aftale om han skulle have bilen tilbage. Det var også godt nok,
men jeg fik aldrig alle pengene igen. Og jeg er ikke typen der lader mig
køre rundt med næsen. Han er slem.
Så mit råd lad være med at handle med ham.

Mvh Dennis

Fra : Ted

Dato : 24-05-04 08:57

"Dennis & Katja." <xr4i@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> køre rundt med næsen. Han er slem.
> Så mit råd lad være med at handle med ham.

Nu er dette jo ikke lige noget man får ret meget ud af at læse.

Fortæl hele historien, eller lad være med at nævne en dårlig handel herinde.

Teddy