Mothers Pride.
Fra : @

Dato : 30-03-04 21:55

Denne sang med George Michael fra det meget oversete album "Listen Without
Prejudice", er ganske enkelt et fremragende nummer.
George's fantastiske stemme kommer virkelig til udtryk og jeg elsker den
måde, hvorpå klaverets lyd bliver kraftigere lige inden, George begynder sin
sang.
Stemningen er perfekt og jeg tror ikke, at jeg nogensinde bliver træt af
sangen.
Andre højdepunkter på albummet er "Praying For Time", They Wont Go When I Go
(er vist nok et Stevie Wonder nummer), Cowboys And Angels og Waiting
(Reprise).
Ja, jeg ved godt, at der lige er udkommet et nyt George Michael album, men
jeg synes altså lige at disse numre fortjener nogle genhør. Læg mærke til de
instrumentale passager i "Cowboys And Angels", det er noget nært genialt
IMHO.
I mine øjne er der ikke mange andre sangere, som kommer op på George
Michael's niveau!

Fra : Pipeline

Dato : 30-03-04 23:54

<@> skrev i en meddelelse
> I mine øjne er der ikke mange andre sangere, som kommer op på George
> Michael's niveau!

Han er en framragende sanger, men hans musik har aldrig rigtigt sagt mig
noget. På nær Den gamle "One More Time", den er en eviggyldig klassiker på
min personlige Top100.

MVH/Regards
Pipeline
(Remove XXXXXX to reply)
Depeche Mode Polls: www.dm.odeu.dk

Fra : @

Dato : 31-03-04 00:42

"Pipeline" <FJERN_DETTEng1@odeu.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> noget. På nær Den gamle "One More Time", den er en eviggyldig klassiker på

Mener du ikke "One More Try"?
Lige netop dén sang var vist også skyld i, at han fik problemer med halsen i
80'erne. Problemer som desværre medførte, at han måtte aflyse sin eneste
planlagte koncert her i Danmark.
George's sangpræstation i nummeret er out of this world. Ingen vil
nogensinde kunne gøre ham kunststykket efter IMHO!
George er klart bedst, når han sænker tempoet og lader sin stemme få plads!