Priceline - hvordan bestiller en dansker?
Fra : LH

Dato : 30-03-04 21:01

Hej

Jeg prøver at bestille et hotelværelse over priceline.com, men støder
ind i nogle forhindringer. I gruppen her kan jeg se at der er flere
som med held har bestilt et hotelværelse, og jeg vil gerne høre hvad I
har gjort for at bestille.

Lige før man skal trykke "Buy my hotel room now" så skal man udfylde
en masse ting, herunder Billing address m.m. Hvad har I andre skrevet
i felterne:
Billing address
City
State
Zipcode
Daytime phone + Ext.
Evening phone + Ext.

Håber på lidt hjælp så jeg kan få bestilt en værelse til "den rigtige"
pis!

--
LH

Fra : Mads Vestergaard

Dato : 30-03-04 21:08

Du skriver bare en fiktiv adresse og fiktivt telefonnummer, da det ikke
bliver brugt til noget. Som zipkode kunne du f.eks. benytte 90210, som er
noget næsten alle kender.

Mvh

Mads Vestergaard

Fra : Anette

Dato : 30-03-04 21:55

Check lige http://pub210.ezboard.com/bpricelineandexpediabidding først.
Der er en FAQ der giver tips om det.

Anette

Fra : LH

Dato : 31-03-04 20:09

Tak for linket, det var meget nyttigt. Også tak til Mads for hans
hjælp.

Er der ellers noget jeg skal passe på når jeg forsøger mig? -Det er
første gang jeg prøver priceline.com!

--
LH

Fra : Henrik Bøggild

Dato : 03-04-04 10:45

> [...]
> Daytime phone + Ext.
> Evening phone + Ext.
>
> Håber på lidt hjælp så jeg kan få bestilt en værelse til "den rigtige"

Bare tilpas din adresse så den passer ind i deres system. Jeg bor i staten
"Delaware". Den har ingen praktisk betydning da alt foregår pr. e-mail. De
har heller ingen checks på at kun amerikanske creditcards kan anvendes på
sitet.

Og brug endeligt linket som Anette gav flittigt. Det giver en god ide om
hvad laveste pris du kan slippe af sted med er i en given by.

Henrik