Erfaring med km i en BMW motor
Fra : Hans Mouridsen

Dato : 30-03-04 18:34

Hej

Jeg har en BMW med M52 motor (2,5 R6), og kom til at tænke på hvor mange km
der mon er tilbage i motoren?

Den har gået 170.000, og bliver passet godt, og kører naturligvis pænt på
kold motor.

Hvad har andre BMW ejere kørt?

Venligst
Hans

Fra : Brian S Jensen

Dato : 30-03-04 19:08

"Hans Mouridsen" <hom@FJERNMIGpc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> der mon er tilbage i motoren?
>
> Den har gået 170.000, og bliver passet godt, og kører naturligvis pænt på

Hvis den ellers bare er passet nogenlunde, så er den kun lige kørt til !!

Mvh.
Brian S Jensen

Fra : Hans Mouridsen

Dato : 30-03-04 19:49

Hej

> Hvis den ellers bare er passet nogenlunde, så er den kun lige kørt til !!

Okay det lyder jo ikke så ringe. Det er en perfektionist der har haft den
før mig, og var kendt i BMW klubben, så den er passet og plejet...

Den kunne bare være lidt spændende at vide hvor mange km, der ca. er i
dem...

Venligst
Hans

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 30-03-04 19:59

On Tue, 30 Mar 2004 20:49:19 +0200, "Hans Mouridsen"
<hom@FJERNMIGpc.dk> wrote:

>Det er en perfektionist der har haft den før mig og var kendt
>i BMW klubben, så den er passet og plejet...

Jep - sidst jeg så den på Sturup Raceway, blev der kørt rimleigt pænt!

/Mogens

Fra : Hans Mouridsen

Dato : 30-03-04 20:07

Hej

> Jep - sidst jeg så den på Sturup Raceway, blev der kørt rimleigt pænt!

Har du set min bil der?

Ved du hvordan den ser ud?

/Hans

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 30-03-04 20:08

On Tue, 30 Mar 2004 21:06:49 +0200, "Hans Mouridsen"
<hom@FJERNMIGpc.dk> wrote:

>Har du set min bil der?
>Ved du hvordan den ser ud?

Jeg har set een magen til - hysterisk velholdt, IMO.
Vi var nogle stykker fra HMS-/Alfa-klubben, som hjalp
BMW-klubben med et arrangement dér...

/Mogens

Fra : Hans Mouridsen

Dato : 30-03-04 20:15

> Jeg har set een magen til - hysterisk velholdt, IMO.
> Vi var nogle stykker fra HMS-/Alfa-klubben, som hjalp
> BMW-klubben med et arrangement dér...

Okay så er det nok min du har set... Har er i hverfald meget aktiv i
klubben, og jo den er også hysterisk velholdt...:)

/Hans

Fra : Olesen

Dato : 30-03-04 23:25

> Okay så er det nok min du har set... Har er i hverfald meget aktiv i
> klubben, og jo den er også hysterisk velholdt...:)

Hvad menes med 'hysterisk' ?
Ugentlige vaske ?
Månedelige olieskift ????

Fra : Hans Mouridsen

Dato : 30-03-04 20:08

> Jep - sidst jeg så den på Sturup Raceway, blev der kørt rimleigt pænt!

Pænt? Vil det sige den fik fuld skrue eller blev den kørt med blød hat?

Venligst
Hans

Fra : Mogens Knudsen

Dato : 30-03-04 20:10

On Tue, 30 Mar 2004 21:08:22 +0200, "Hans Mouridsen"
<hom@FJERNMIGpc.dk> wrote:

>Pænt? Vil det sige den fik fuld skrue, eller blev den kørt med blød hat?

LOL

/Mogens

Fra : Olesen

Dato : 30-03-04 23:25

"Hans Mouridsen" <hom@FJERNMIGpc.dk> skrev i en meddelelse

> Den kunne bare være lidt spændende at vide hvor mange km, der ca. er i
> dem...

Uanset hvad, så kan man være mere eller mindre heldig.
God pleje er aldrig garanti for ekstra mange km.
Har hørt 'sjove' historer om bilejere som aldrig
har gjort specielt for at passe bilen, og de triller
troligt derud af, år efter år.